“کارمانیا” یا همان کرمان یکی از قدیمی ترین مناطق ایران است از این رو هر ساله به میزبانی از گردشگران نقاط مختلف کشور  که با پرواز های مستقیم و غیر مستقیم مانند رزرو بلیط هواپیما تهران کرمان خود را به این بهشت باستانی ایران می رسانند می پردازد.

شهر کرمان جزو چهار مرکز مرتفع و بزرگترین استان ایران است و بر همین اساس برخلاف سایر شهر هایی که در نقاط کویری قرار دارند و آب و هوایی گرم و خشک و زمستان های با سرمای طاقت فرسا را تجربه می کنند دارای آب و هوای معتدل تری است.

این استان مملو از آثار تاریخی است که ثبت بیش از 660 اثر ملی و 5 اثر ثبت شده در میراث جهانی یونسکو گواهی بر این مدعا است از این رو همیشه در لیست شهر هایی همچون اصفهان، یزد، شیراز و… قرار می گیرد که باید به آنجا سفر کرد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران کرمان

اگر قصد عزیمت به کرمان را دارید می توانید جهت خرید بلیط هواپیما تهران کرمان به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه کنید و از خدمات آن بهره بگیرید. برای این امر و برنامه ریزی دقیق تر شما می توانید با وارد کردن مشخصات خود و ثبت نام در سایت، در قسمت مربوط به مبدا و مقصد با وارد کردن اطلاعات، از زمان دقیق پرواز ها با خبر بشوید.

با توجه به سیاست های شرکت خدمات هواپیمایی پرتو شرق در عقد قرار داد با ایرلاین ها مختلف، این امکان را به مشتریان خود می دهند که با قیمت ها و امکانات متفاوت پرواز خود را انتخاب و با آسودگی خاطر راهی سفر شوند.

شاید برای هر ایرانی زمانی که به تخت جمشید می رود و محو عظمت آن می شود، احساس غرور به او دست می دهد. کرمان هم بنا بر اسناد موجود در کتیبه های هخامنشایان و ساسانیان که جزو قدرتمندترین و بزرگترین امپراطوری های روزگار خود بودند عضو جدا نشدنی از این قلمرو بوده است و در قسمت های مختلف این اسناد از نام کرمان به عنوانی محلی که آبستن حوادثی از جمله جنگ، آبادانی و … بوده یاد می شود، که آثار باستانی موجود در این شهر این ادعا را ثابت می کند.

رزرو پرواز تهران کرمان

اگر از آن جمله ایرانیانی هستید که برای عید و تعطیلات تابستانی یا ایام خاص برای خانواده خود برنامه مسافرتی آماده کرده اید و قصد دارید که با قطار یا هواپیما به مسافرت بروید حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که با توجه به حجم بالای تقاضا بلیط خود را به موقع رزرو بفرمایید.

سایت آنی تیکت 24 این امکان را فراهم ساخته تا بصورت آنلاین و کاملا غیر حضوری علاوه بر بلیط هواپیما تهران کرمان جهت مدیریت زمان و اقتصادی تر شدن پرواز بلیط هواپیما کرمان به تهران را هم رزرو داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

با همه این توصیفات اگر اهل دیدن آثار تاریخی نیستید باز هم با رزور بلیط هواپیما کرمان به این شهر سفر کنید چراکه رفتن به گرمترین نقطه جهان یکی از بهترین چالش های برای هر گردشگر محسوب می شود. کویر لوت شهداد مکانی است که با ثبت بالاترین دمای کره زمین این عنوان را یدک می کشد؛ همچنین کلوت های شهداد، کوه هزار و … دیگر آثار طبیعی این استان را رقم می زنند.

 قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان

با توجه به این نکته که مسیر پروازی تهران کرمان یکی از مسیرهای پرتردد خطوط هوایی به شمار می رود، انتخاب زمان مسافرت بسیار بسیار در قیمت تمام شده بلیط موثر می باشد. از این رو در ماه های بهار به جز فروردین که این شهر دارای آب و هوای مناسبی هست و متقاضی کمتری نسبت به ایام عید نوروز برای قیمت بلیط هواپیما تهران کرمان وجود دارد می توانید برای سفری اقتصادی برنامه ریزی کنید.

گنبد جبلیه (از بناهای دوره ساسانیان)، مسجد جامع مظفری (قرن هشتم)، مسجد جامع ملک (سلحوقیان)، ارگ راین ( که دومین  بنای خشتی جهان و مربوط به دوره ساسانیان است)، قلعه دختر و قلعه اردشیر (از برجسته ترین آثار قبل اسلام)، مجموعه دیدنی وکیل (حمام، بازار، کاروانسرا)، حصار قدیم شهر کرمان (قاجاریه)، کوه شیوشگان (12 هزار سال قبل)، مسجد جامع ملک (سلجوقیان)، بازار کرمان (به عنوان بزرگترین راسته بازار ) از جمله آثار تاریخی هستند که مانند آهنربایی هر فردی را برای دیدن به خود جذب می کنند.

ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

چارتر یا سیستمی فرقی نمی کند، هیچ قیمت ثابتی را نمی توان برای بلیط ها اعلام کرد. گاهی که متقاضی زیاد باشد بلیط های چارتری در قیمت های بالایی فروخته می شود که در این مواقع بلیط های سیستمی که قیمت تقریبا ثابتی دارند بصرفه تر هستند.

اما بطور کلی بلیط های چارتی با قیمت های مناسب تری به مشتریان پیشنهاد داده می شود. لذا اگر قصد سفر به شهری را دارید و همچنین به فکر اقتصادی بودن پرواز خود هستید ارزانترین بلیط های چارتی یا لحظه آخری تهران به کرمان را از سایت ما بررسی نمایید و بلافاصله راهی فرودگاه شوید.

اگر که پرواز مستقیم به این شهر برایتان میسر نیست می توانید با رزرو بلیط هواپیما تهران بطور غیر مستقیم به این بهشت باستانی سفر نمایید.