اگر از دوستداران و طرفداران کتاب می باشید و اهل خواندن کتاب هستید حتما پس از خرید بلیط هواپیما زاهدان کرمان از کتابخانه ملی و تاریخی کرمان دیدن کنید. این کتابخانه ی ملی مانند کتاب خانه ی ملی تهران در یک باغ بزرگ در دوره ی پهلوی ساخته شده است وهمچنین در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. برای بازدید از این بهشت کتاب باید پس از خرید بلیط هواپیما کرمان به خیابان شهید رجایی بروید. در آنجا از هرکس سراغ کتابخانه ملی را بگیرید به شما نشان خواهد داد. این باغ در مرکز شهر و در وسط یک باغ رویایی قرار دارد.  خواندن کتاب در همچین فضایی بسیار آرامش بخش خواهد بود.

در این کتابخانه 121000 جلد کتب نفیس از قبیل کتب مرجع، نسخه های قدیمی خطی و چاپ سنگی، کتاب های مربوط به تاریخ و جغرافیای کرمان می باشد. همچنین دارای سالنهای کتابخوانی مخصوص نابینایان و کودکان نیز می باشد که بر محبوبیت این کتابخانه افزوده است. موزه ی هنر های صنعتی، بازار کرمان و حمام وکیل از دیگر جاذبه های نزدیک به این کتابخانه ی تاریخی می باشد که بهتر است قبلا از برگشت و خرید بلیط هواپیما زاهدان از آنها دیدن کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان کرمان

موزه ی هنر های معاصر صنعتی کرمان که در خیابان شریعتی قرار دارد یکی از برترین موزه های هنرهای معاصر پس از موزه ی هنرهای معاصر پایتخت می باشد؛ که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان کرمان از آن دیدن کنید. در این  موزه آثار ارزشمندی از 83 هنرمند به نام ایرانی و 16 هنرمند مشهور بین المللی جمع آوری شده است و تبدیل به یک گنجینه ی ارزشمند هنری شده است.

همچنین در این موزه حدود 1200 مجسمه، ساخته شده از اجناس مختلف مثل چوب، فلز، برنز، گچ و غیره و  همچینین تابلوهای نقاشی شده ی سیاه قلم، رنگ روغن و آبرنگ را می توانید مشاهده کنید. بیشتر آثاری که در این موزه قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان به زاهدان خواهید دید، مربوط به هنرمند صاحب نام ایرانی، استاد سید علی اکبر صنعتی می باشد.

قیمت بلیط هواپیما زاهدان کرمان

برای خرید سوغات پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما زاهدان کرمان بهتر است سری به بازار کرمان بزنید. معروفترین سوغاتی کرمان زیره اش می باشد که دارای بهترین زیره ی ایران و حتی دنیا می باشد. بری خرید صنایع دستی، شیرینی های محلی، گیاهان دارویی و پسته باید به بازار شهر بروید. شیرینی محلیس و خوشمزه و پر طرفدار شهر کرمان شیرینی به نام کلمپه می باشد. این شیرینی که یک نوع شیرینی خرمایی می باشد در طعم های مختلف برای فروش ارائه می شود. همچنین قوتوی کرمان نیز بسیار مقوی و خوشمزه است.

رزرو ارزانترین بلیط جارتر و لحظه آخری

بازار کرمان که عنوان بزرگترین طولانی ترین بازاز ایران را دارد؛ دارای یک ساختار سنتی بسیار زیبا نیز می باشد که جز جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شود که پس ار زرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید از آن دیدن کنید. این بازار نیز مانند دیگر بازارهای سنتی ایران به رسته های مختلف تقسیم می شود و دارای بازارچه های متنوعی می باشد.  به عنوان مثال بازار ارگ، بازار چهارسوق، بازا خان و بازار اختیاری برخی از این بازارهای می باشند که خود باز به چند رسته ی کوچکتر تقسیم می شود. گشت و گذار در این بازار نیازمند صرف وقت زیادی می باشد.