یکی از توریستی ترین مناطق قاره ی آسیا که کمتر کسی امروزه نامی از آن را تا به امروزه حداقل برای یک بار نشنیده باشد؛ مالزی کشوری که توانسته است با تکیه بر دانش جوانان خود و داشتن سیاستی باز و فارغ از درگیری های منطقه ای با مدیریت شفاف و سرمایه گذاری های کشورهای بزرگی نظیر آمریکا و چین به یکی از پیشرفته ترین مناطق جهان تبدیل شود و امروزه ایرانیان زیادی به منظور تحصیل و تجارت از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران کوالالامپور به این شهر سفر می کنند.

کوالالامپور پایتخت رسمی کشور مالزی و یکی از سه قلمرو فدرال و در عین حال بزرگ‌ترین شهر این کشور به شمار می رود که در استان سلانگور در همسایگی ساحل غربی شبه جزیره ی این کشور قرار گرفته است. رودخانه های کلانگ و گمباگ درست در این ناحیه شهری به هم می پیوندند که باعث گل آلود شدن این شهر شده و به این نام شهره می باشد.

جوان بودن و سرزندگی از ویژگی های این کشور می باشد و لقب پویاترین پایتخت جهان را با خود یدک می کشد. مقوله ای که  مدیران کشورمان در جهت عکس به درستی از آنها تقلید می نمایند و باعث شده که امروزه کشور مالزی از یک کشور در حال توسعه به کشوری پیشرفته تبدیل شود.

دانشگاه های مهم و بزرگی چون University Malaya، University Kebangsaan و… به پرورش استعداد ها و بکار گیری جوانان نخبه جهان و کشورشان که از طریق رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور خود را به این کشور رسانده اند بپردازند و سپس با فراهم کردن بستر های لازم در جهت توسعه کشورشان  بکار گیرند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کوالالامپور

کشور مالزی که در همسایگی کشور تایلند، سنگاپور و اندونزی واقع شده به یکی از پرطرفدارترین و توریستی ترین نقاط جهان تبدیل شده و امروزه ایرلاین های معتبر زیادی اقدام به سرویس دهی به گردشگران در اقصی نقاط جهان می کنند. سایت های معتبر پروازی بین المللی در ایران با فراهم کردن بستر خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کوالالامپور مسافرین این پرواز را یاری می کننند.

 اگر چه این شهر دارای 2 میلیون نفر جمعیت می باشد اما نکته بسیار جذاب ترکیب جمعیتی متشکل از مالایی ها، چینی ها و هندی های این شهر می باشد که هر کدام در منطقه ای از این شهر سکنی گزیده اند. از منظر آب و هوایی هم نزدیکی آن به خط استوا موجب شده که از ویژگی های گرم و مرطوب بودن شرق آسیا فاصله ای نگیرد و بیشتر روز های خود را با این شرایط و در عین حال با سیل های سهمگین سپری نماید.

قیمت بلیط هواپیما تهران کوالالامپور

با توجه با فاصله زمانی و مسافتی بین کشورمان و مالزی بهترین و سریع ترین راه، استفاده از مسیر هوایی می باشد از سوی دیگر با توجه به مراودات خوب میان دو کشور، بلیط هواپیما تهران کوالالامپور یکی از محبوب ترین مسیرها می باشد از این رو قیمت آن نیز در یک فضای رقابتی شرایط را برای گردشگران تسهیل نموده است.

برج های دو قلوی پتروناس یکی از مهمترین نمادهای این شهر به شمار می رود که شما می توانید با رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور به تهران خاطره آن را در ذهن همیشه زنده نگه بدارید. این برجهای دوقلو  با معماری زیبایش با احتساب آنتن بالای برجها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند. تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعاً ۷۸ آسانسور در این دو ساختمان فعال هستند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

شهر کوالالامپور دارای دو فرودگاه می باشد، فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی آن می باشد که از سوی موسسه AETRA به عنوان بهترین فرودگاه پرترافیک جهان و بهترین فرودگاه در منطقه آسیا و اقیانوس آرام قلمداد گشت. از این رو با توجه به طراحی خاص شهری و سازه فرودگاه می توان هر چه سریع تر با ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری  مقدمات سفر را فراهم کرد و با رزرو بلیط هواپیما تهران از تخفیفات آن نیز بهره مند شد.