برای اینکه بلیط هواپیما کوپنهاگ را تهیه کنید، در ابتدا باید اطلاعات جامعی در مورد این سفر و مخصوصا این شهر که به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور دانمارک آن را می شناسیم داشته باشید.

در نگاه اول و بحث جمعیت که مطرح می شوود شاید فکر کنید که با شهری مثل تهران طرف هستید، اما بایید گفت اکثر پایتخت های اروپایی جمعیتی بیشتر از کلانشهر اصلی شور ما دارند.

جمعیت پایتخت کشور دانمارک نیز تا اواخر سال 2019 حدود 800 هزار نفر بر آورد شد. در این بین، ای از این تعداد، بیشتر جمعیت در بخش منطقه اصلی شهرداری کوپنهاگ زندگی می کنند که تعداد آن ها را 750 هزار تخمین می زنند. همچنین بعد از بخش اصلی بیشتر مردم، حدود 100 هزار نفر در منطقه فردریکسبرگ (Frederiksberg) و باقی در مناطق تارن بی (Tarnby) و درگور (Dragor) زندگی می کنند.

البته این مناطق بخش و هسته اصلی شهر را تشکیل می دهند با احتساب بخش های دیگر در حومه شهر این جمعیت به نزدیکی 1.3 ملیون نفر می رسد. ولی در منابع ممکن است عدد 2.5 ملیون نفر را نیز برای کلانشهر کپنهاگ مشاهده نمایید.

از لحاظ موقعیتی، شهر در منطقه شرقی سواحل جزیره زیلاند (Zealand) قرار دارد. البته قسمتی دیگر از این کلانشهر در محدوده آماجر یا اماجر (Amager) و اگر در نقشه های جغرافیایی دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که خلیج اورسوند (Øresund) این شهر را از منطقه مالمو (Malmö) سوئد، جدا می کند. البته راه ارتباطی بین این دو شهر در نظر گرفته شده و می توانید با استفاده از پل ارسوند، بین این دو شهر رفت و آمد کنید.

این پل که طول آن نزدیک به 7.5 کیلومتر است به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی بتواند با خودرو های شخصی و نیز قطار به تبادل مسافر بپردازد و راه ارتباطی اصلی بین این دو کشور یعنی سوئد و دانمارک به حساب می آید.

تاریخ و پیشینه

اگر علاقه مند به تاریخ و پیشینه این شهر هستید، گفتنی های زیادی در این باره وجود دارد. وبرای شما که با بلیط هواپیما کوپنهاگ به این شهر می روید ید نیسا ال قدری صحبت کنیم.

گفته می شود این هر در ابتدای پیدایش این مکان، در ابتدای قرن ده تنها روستایی بسیار کوچک بوده که توسط وایکینگ ها بنا نهاده شده. بقایای مربوط به این روستا را در نزدیکی منطقه ای به نام، Gammel Strand پیدا کرده اند.

اما بعد ها و با رشد بیشتر این روستا به شهر و بعد ها در اواخر قرن 15 میلادی تبدیل به پایخت کشور دانمارک شد. در اواخر قرن 1 میلادی، این شهر جایگاه خود را به عنوان شهری با ارگان های مختلف دولتی، نیروها دفاعی و نظامی در منطقه تثبیت کرد.

در دوران رونسانس و با پیدایش اتحادیه کالمار توسط مارگاریت اول، این شهر به عنوان مقر اصلی حکمرانی این گروه و به عنوان منطقه ای مستقل مورد استفاده قرار گرفت. قلمروی که کشور های سوئد و نروژ را نیز در بر می گرفت.

تحت حکمرانی این اتحادیه، کپنهاگ به یکی از مراکز شکوفا و درخشان تجاری، اقتصادی و فرهنگی در حوضه کشور های اسکاندیناوی تبدیل شد و بازه ای که حدود صد و سی سال به طول انجامید، یعنی از ابتدای قرن 15 میلادی تا اوخر قرن 16. اما کمی بعد در طی یک سری شورش های داخی، سوئد از این اتحادیه جدا شد.

بعد از تعداد درگیری، شورش و نیز سپری کردن دوران طاعون، این شهر شروع به پیشرفت و باز سازی کرد. این باز سازی ها شامل احداث منطقه ای بود که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، در واقع همان منطقه Frederiksberg که امروزه یکی از پر جمعت ترین بخش ها شهر است. همچنین چند اکادمی تاتر و هنر های زیبا سلطنتی نیز در این شهر احداث شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کوپنهاگ

در بحث خرید اینترنتی بلیط هواپیما کوپنهاگ نکات زیادی وجود دارد. بیشتر مسافران فکر می کنند تنها قرار است در یک سیستم و یا اپلیکیشن خاص جستوجوی انجام دهند و نتیجه مورد نظر خود را پیدا کنند.

اما باید در نظر داشته باشید که بحث رزرو بلیط ارزان پرواز قدری پیچیده تر از این حرف ها است. برای مثال هه مورد زیر اشاره می کنیم که رعایت آن در تعداد دفعات جستجوی بالا قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

شاد تعجب کنید، اما در برخی از سامانه ها نرخ خرید پرواز بعد از چندین بار جستوجو از طریق یک مرورگر تغییر می کند. این نکته ای است که شاید بسیار از مسافران ان را نمی داند.

بر حسب کوکی هایی که بر روی مرورگر شما وجود دارد، وقتی یک خط پروازی خاص به صورت پیاپی جستوجو شود، زیرا اینگونه سامانه ها سعی دارند تا با بالا بردن غیر واقعی نرخ، مشتری ها را واردار به خرید پرواز کنند حتی قبل از اینکه نرخ واقعی بالا رفته باشد.

همیشه سعی کنید در جستوجوی سامانه ای مختلف از گزینه شخصی (Private) یا حالت ناشناس (Incognito) مروزگر خود استفاده کنید. مخصوصا اگر خرید بلیط پرواز کوپنهاگ را از طریق سامانه های خارجی انجام می دهید.

قیمت بلیط هواپیما کوپنهاگ

در هر تاریخی که بخواهید می تانید قیمت بلیط هواپیما کوپنهاگ و یا سایر شهر های جهان را از سامانه آنی تیکت 24 بدست آورید. ما در این سیستم سعی می نیم تا پیشبینی هایی را نیز از نرخ پرواز ها منتشر کنیم تا بتوانید بهترین قیمت مورد نظر و ارزانترین بلیط پرواز را برای هر شهر ر هر تاریخی که می خواهد رزرو کنید.

اما در نظر داشته باشید جدای از بعد نرخ پرواز باید گزینه هایی مانند هزینه های هتل، گردشگری، جابجای در سطح شهر، وعده هایی غذایی و امثال این را نییز برای ان سفر در نظر داشته باشید.

بطوری که سابقه طور ها و گردشگران ایرانی در این شهر نشان می دهد، هزینه ای معادل 1,190 کرون دانمارکی معادل حدودی 190 دلار را برای هر روز در این شهر در کنار بگذارید. اینها هزینه هایی است که باید جدای از بحث بلیط هواپیما در نظر بگیرید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

بهتر است در مورد سفر های خارجی چندان به بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان توجه نکنید. شاید در نگاه اول بگویید این پرواز ها نرخ کمتری دارند و باید برای رزرو بلیط هواپیما کوپنهاگ به سمت آن ها رفت، اما این نکته را از این جهت بیان می کنیم که دچار سردرگمی و تبلیغات سایت ها مختلف نشوید.

چرا که این پرواز ها در صورت اولا به ندرت در سفر های خارجی پیدا می شوند و از سمتی دیگر موارد و قوانین مربوط به استرداد این پرواز ها در صورت کنسلی پرواز بسیار برای مسافران پیچیده، و بیشتر به نفع ایرلاین ها پروازی است