سفر بین دو شهر بندرعباس و کیش از طریق دریا نیز به راحتی امکان پذیر است، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که در حین سفر به دریا دچار دریازدگی می شوید و یا از بودن در دریا واهمه دارید؛ تنها راه باقی مانده برای سفر به این جزیره خرید بلیط هواپیما بندرعباس کیش می باشد. یکی از دیدنی های معروف کیش که همه ی افراد با آن آشنا هستند و حتی شاید آن را به عنوان نماد کیش بشناسند کشتی یونانی می باشد.

این کشتی سالهای زیادی است که مهمان ساحل این جزیره است و گویا سرنوشتش این بوده است که به جای پیمودن اقیانوس ها و دریاها ساکن دریای خلیج فارس باشد. برای بازدید از این کشتی پس از خرید بلیط هواپیما کیش، باید به تاکسی های کیش بگویی تا شما را به محل این کشتی ببرند. در حین رسیدن به این کشتی هم می توانید از راننده ی تاکسی بخواهید داستان اسرار آمیز این کشتی را برایتان نقل کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کیش

ابن کشتی بیش از 50 سال است که در این نقطه از جزیره مانده است و به یکی از جاذبه های دیدنی این جزیره تبدیل شده است. عکاسان، عکس های فوق العاده ای از این کشتی ثبت کرده اند. در هر زمانی از شبانه روز، طلوع آفتاب، غروب آفتاب و شب هنگام این کشتی شکوهی خاص و منظره ای دیدنی خلق می کند که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کیش فرصت دیدن از آن را خواهید داشت. تفریحات دیگری که می توانید در این قسمت ساحل انجام دهید، شتر سواری، اسب سواری و دوچرخه سواری در کنار ساحل است. همچنین یک کافه ی بسیار دنج در آنجا است که می توانید یک میان وعده ی عالی و به یاد ماندنی قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس داشته باشید.

سازنده ی اصلی این کشتی، یک شرکت انگلیسی بوده است، اما آخرین بار که در آبهای خلیج فارس در حال حرکت بود و دچار سانحه شد، در دست صاحب یونانی اش بود. برخی شواهد نشان می دهد که این حادثه ای آتش سوزی که در کشتی رخ داد عمدی و برای استفاده از حق بیمه ی کلان آن بوده است.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کیش

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کیش به علت فاصله ی نزدیک بهم زیاد بالا نمی باشد؛ زیرا همانطور که می دانید یکی از عوامل تعیین قیمت هزینه ی وسایط نقلیه، قیمت سوخت می باشد. سواحل کیش در ایران و حتی می توان گفت در جهان بسیار معروف می باشد. قدم زدن در کنار ساحل و گوش دادن به صدای امواج، تماشا کردن پرواز مرغان دریایی جسی وصف نشدنی در انسان ایجاد می کند.

برای تجربه ی این حس و حال کافیست یک بلیط دو طرفه بندرعباس کیش و بلیط هواپیما کیش به بندرعباس را تهیه کنید. پارک دلفین ها، کاریز کیش، شهر باستانی حریره، هندورابیو پاساژهای بزرگ کیش از جاذبه های دیدنی این جزیره می باشد که باعث شده است، سالانه میلیون ها گردشگر به این جزیره سفر کنند و باعث رشد اقتصادی قابل توجهی در این منطقه شوند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چارتر در مسیر کیش دست یافتنی است مخصوصا اگر در تابستان به این جزیره سفر کنید. در فصل امتحانات مدارس و دانشگاه ها هم می توانید هم قادر به رزرو بلیط ارزان و بلیط لحظه آخری خواهید شد، البته اگر خودتان دانشجو نباشید و بتوانید در این فصل به جزیره سفر کنید.