پس از خرید بلیط هواپیما کرمان کیش خود را برای یک خرید فوق العاده آماده کنید. کیش دارای مراکز خرید بسیار زیادی می باشد که قطعا در طول یک سفر کوناه به کیش با خرید بلیط هواپیما کیش، بازدید از همه ی آنها امکان پذیر نمی باشد در ادامه برخی از بهترین و برترین این پاساژها برای آشنایی بیشتر شما معرفی شده است تا از سردرگرمی در میان مراکز خرید بیشمار کبش جلوگیری شود.

یکی از مراکز خرید فوق العاده کیش که می توانید در آن کیف، کفش، لباس، محصولات آرایشی و زیبایی، مواد غذایی و لوازم الکترونیکی و دیجیتال تهیه کنید مرکز خرید دامون می باشد. این مرکز خرید در خیابان وصال قرار دارد و در مجموع دارای 98 فروشگاه با محیطی بسیار آرام و دلپذیر می باشد. همچنین دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در صورت خستگی می توانید در انها به استراحت و تجدید قوا بپردازید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان کیش

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان کیش، مسیری فوق العاده برای تجربه کردن یک خرید عالی می باشد. مرکز خرید سارینا یکی دیگر از مراکز خرید این جزیره می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش به کرمان گشتی در آن بزنید. این مرکز خرید در خیابان و در نزدیکی هتل بزرگ داریوش می باشد. همچنین دو مرکز خرید کیش و پردیش نیز در نزدیکی سارینا می باشند که بازدید از این دو مجموعه نیز خالی از لطف نخواهد بود.

پاساژ مرجان، یکی دیگر از پاساژ های مشهور این جزیره است که به دلیل معماری منحصر به فرد و وجود یک آکواریوم بزرگ به یک پاساژ محبوب در میان گردشگران شناخته می شود. همچنین این پاساژ دارای محوطه ای بسیار زیبا می باشد که پس از خرید می توانید در نیمکت هایی که در بیرون تعبیه شده اند بشینید و از وجود آب نماها لذت ببرید.

قیمت بلیط هواپیما کرمان کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمان کیش می توانید در صورت داشتن وقت اضافی به آن سر بزنید، مرکز خرید مروارید می باشد. این مرکز خرید نیز دارای فروشگاه های متنوع پوشاک و لواز آرایشی، خوراکی و … می باشد. مرکز خرید مروارید در بولواری به همین نام واقع شده است.

بازار مریم هم بازاری زیبا که فرصت خرید در محیطی باز را برایتان فراهم می کند. بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و شبیه بازار محلی ها می باشد و خرید در آن حس خوبی به شما خواهد داد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در بازار پردیس که در خیابان فردوسی قرار دارد، پس از خرید بلیط چارتر یک خرید فوق العاده خواهید داشت. این مرکز خرید علاوه بر داشتن فروشگاه های متنوع دارای بانک، آژانس های هواپیمایی و چایخانه سنتی نیز می باشد. به مرجعه به این آژانس ها می توانید بلیط هواپیما کرمان را تهیه کنید و یا هرگونه سوال خود را در مورد پرواز مطرح کنید. اگر پروازتان دچار تاخیر و یا کنسل شده است می توانید به راحتی پرواز جایگزین تهیه کنید.