اگر از آن دسته مسافرانی هستید که به محل اقامتتان پس از خرید بلیط هواپیما ساری کیش، اهمیت زیادی می دهید، تنها اقامت در هتل های 5 ستاره ی کیش انتظارات شما را از هتل برآورده خواهد کرد. هتل های 5 ستاره کیش عبارت است از: هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل شایان، هتل ویدا، هتل پارمیس، هتل شایگان، هتل کیش، هتل ترنج، هتل کوروش، هنل داریوش، هتل ایران، هتل مارینا پارک و هتل پالاس کیش .

در این بین برخی از هتل های 5 ستاره دارای قیمتی بسیار بالا می باشد، مثل هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل داریوش. که این تفاوت قیمت به علت خدمات منحصر به فردی است که توسط این هتل ها ارائه می شود. مثلا هتل دریایی ترنج دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است. این هتل در دوفاز یکی در دریا و دیگری در ساحل ساخته شده است. اتاق های ساخته شده در دریا از بالا به شکل طرح بته جقه دیده می شود. این اتاق ها همه براساس معیارها و استانداردهای محیط زیست ساخته شده است تا آسیبی به دریا و محیط زیست وارد نشود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری کیش

این کلبه ها دارای دریچه ای شیشه ای در کف اتاق دارند که بتوانید ماهی های زیبا در آب را تماشا کنید همچنین دارای یک بالکن شیشه ای برای تماشای طلوع و غروب آفتاب می باشد. قطعا برای رزرو این اتاق ها باید هزینه ای بالایی در کنار خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری کیش پرداخت کنید.

پس از خرید بلیط هواپیما کیش، گشت و گذار در پاساژهای این جزیره و خرید کردن، وشرکت در شوهای شبانه که اکثرا دارای قرعه کشی می باشد، بسیار لذت بخش می باشد. برخی اصلا جزیره ی کیش را به قصد خرید انتخاب می کنند. قیمت اجناس در جزیره به علت این در منطقه آزاد می باشد معمولا بسیار مناسبتر از دیگر شهرهای ایران می باشد.

قیمت بلیط هواپیما ساری کیش

قیمت بلیط هواپیما ساری کیش در اوایل هفته نسبت به اواخر هته مناسبتر خواهد بود. تعطیلات آخر هفته و هجوم مسافرین به سمت جزیره کیش باعث افزایش قیمت های هتل ها و بلیط هواپیما کیش به ساری می شود.

قطعا گرانترین هتل کیش همین هتل دریایی ترنج می باشد. پس از آن هتل مارینا دارای قیمت بالا می باشد. این هتل نیز در بهترین موقعیت مکانی جزیره با معماری منحصر به فرد اماده ی خدمت رسانی به هموطنان می باشد. همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که بر مزیت های آن افزوده است. و سومین هتل معروف و مشهور و گران جزیره هتل داریوش می باشد.

هتل داریوش دارای معماری الهام گرفته از معماری باستانی ایران و تخت جمشید می باشد که مطابق با معیارهای هتلداری بین المللی می باشد. همچنین این هتل نیز دارای ساحل اختصاص و امتیازات و تخفیفات گردشگری برای مسافران خود می باشد.بدین ترتیب با سه تا از برترین و گرانترین هتل های جزیره آشنا شده اید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط و یا رزرو بلیط ارزان و یا لحظه آخری برای کسی که به سفر فکر می کند و برنامه اش برای سفر قطعی شده است زیاد مطرح نیست. ولی کسی که دوست دارد در هزینه های سفر صرفه جویی کند و مخارج سفر نیز برایش مهم است اهمیت دارد. سایت آنی تیکت 24 با در نظر گرفتن سلایق مختلف مسافران امکان رزرو هر گونه بلیط هواپیما ساری با قیمت های مختلف فراهم کرده است.