بازدید از پارک دلفین ها یکی از تفریحات و سرگرمی های جالبی است که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز کیش انجام دهید. پس از خرید بلیط هواپیما کیش و اسکان در هتل مورد نظرتان، با استفاده از تاکسی های مخصوص هتل یا با گروه گردشگری هتل در زمان از قبل مشخص شده به این پارک بروید.

این مجموعه در جنوب شرقی جزیره واقع شده است و قطعا اگر قیمت ورودی آن گران نبود دوست داشتید برای یکبار دیگر هم قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش به تبریز از آن دیدن کنید. در این مجموعه دلفین های بامزه ای را مشاهده می کنید که نقاشی می خوانند، شنا می کنند، می رقصند و آواز می خوانند.

 نقاشی که توسط دلفین ها کشیده می شود در آخر نمایش به فروش گذاشته می شود و قسمتی از مبلغ فروش آن برای مجموعه خرج می شود و قسمتی صرف کمک در امور خیریه می شود. اگر دوست دارید در کنار این دلفین های بامزه شنا کنید، می توانید با پرداخت مبلغی اضافه تر در کنار دلفین ها شنا کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کیش

پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کیش، و بازدید از پارک دلفینها، بازدید از باغ پرندگان ررا نیز می توانید انجام دهید. در باغ پرندگان گونه های زیبایی از پرندگان از سراسر جهان مشاهده خواهید کرد. پس از آنکه از مجموعه دلفین ها و باغ پرندگان خارج شوید، درست در کنار آن آکواریوم کیش را مشاهده خواهید کرد. این مجموعه جدا از مجموعه دلفین ها می باشد و باید برای بازدید از آن بلیط مجزا تهیه کنید.

اگر فرصت غواصی در آبهای نیلگون خلیج فارس را ندارید، رفتن به آکواریوم، فرصت بازدید از دنیای زیر آب را برایتان فراهم می کند. مرجان های رنگی، ماهی های رنگارنگ، لاک پشت های آبی و … چیزهایی هستند که در این آکواریوم شیشه ای غول پیکر خواهید دید. در این آکواریوم گونه های نادری از ماهی ها نگهداری می شوند که ارزش مجموعه را افزایش داده است.

قیمت بلیط هواپیما تبریز کیش

حالا که قیمت بلیط هواپیما کیش تبریز را از سایت چک کرده اید بلیط برگشت، یعنی بلیط هواپیما تبریز را نیز خریداری کنید. احتمالا گشتن در این جاذبه ها وقت زیادی از شما را خواهد گرفت، و برای صرف ناهار می توانید به یکی از رستوران های نزدیک به این منطقه مراجعه کنید. رستوران سیمرغ، رستوران فودلند و رستوران پارس برخی از روستاهای نزدیک به این مجموعه ی گردشگری می باشند.

پس از صرف ناهار، قدم زدن در کنار آبهای شفاف و تمیز خلیج فارس که به سواحل مرجانی معروف هستند بسیار لذت بخش خواهد بود. یک پیاده روی سبک به هضم بهتر غذا نیز کمک می کند و برای گشت و گذار برای عصر آماده خواهید شد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لجظه آخری

پیشنهاد ما پس از رزرو بلیط لحظه آخری یا بلیط چارتر به مقصد کیش این است که اگر خرید کردن هم در برنامه تان است صبح ها به پاساژها مراجعه کنید و بعدازظهرها را برای گشتن در جزیره در نظر بگیرید. نگران نباشید زندگی شبانه در کیش بسیار هیجان انگیزتر از روز می باشد و علت این امر گرمای هوا در طول روز می باشد. از عصر به بعد با برخواستن باد از روی دریا به خنک شدن هوا در جزیره کمک شایانی می کند.