بلیط هواپیما کیف

 

اگر قصد سفری اروپایی را دارید، بلیط هواپیما کیف می تواند برای شما درگاهی باشد تا بوسیله آن بتوانید از یکی از شهر های مهم و دیدنی اروپا دیدن کنید.

این شهر در بخش مرکزی و شمال کشور اوکراین واقع شده است. یکی از رودخانه های معروف اروپا به نام نیپر (Dnieper)  نیز از میان آن عبور می کند.

گفته می شود در جولای سال 2015 جمعیت این شهر بالغ بر 2.5 ملیون نفر بوده است. که البته بر اساس اطلاعاتی که در روزنامه ها و اخبار در آن زمان و جود داشته این عدد بیشتر گزارش شده بود.

و به همین دلیل آن را پایتخت کشور اوکراین در رده ده شهر اول اروپا از لحاظ جمعیتی نیز می دانند.

می توان این شهر را یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهر های اروپای شرقی از لحاظ صنعتی، علمی، تحصیلی و فرهنگی دانست. به این دلیل که کیف را خانه ای برای مراکز مهم تکنولوژی های پیشرفته، مراکز تحصیلی آموزش عالی و همچنین شهری پر از بنا های دانست.

از طرفی اگر با بلیط هواپیما کیف به این جا می روید باید بدانید که این شهر دارای زیر ساخت های بسیار قوی و همچنین خطوط مترو  و سیستم حمل و نقل بسیار وسیعی نیز می باشد.

گفت می شود نام این شهر برگرفته از اسم “کی ای” یا به اوکراینی Kiy، که یکی از چهار شخصیت اصلی و از پایه گذاران این شهر در ادوار دور بوده است، گرفته شده.

در طول تاریخ خود، شهری بسیار قدیمی در بین سایر شهر های اروپا حسوب می شود و از پستی و بلندی های تاریخی زیادی تا به امروز عبور کرده.

به گواه تاریخ، این شهر از ابتدای قرن 5 به عنوان یک محل برای خرید و فروش کالا بوده و در مسیر کاروان های تجاری قرار داشته است. در حقیقت می توان گفت سکونت گاهی برای مردمانی با گویش اسلاوی (Slavic) که در مسیر بین اسکاندیناوی و قسطنطنیه  قرار داشته.

در واقع سکونت اولیه در این شهر را مربوط به قوم خزر ها (Khazars) می دانند، نژادی از مردمان ترک که بیشتر به صورت عشایری و غیر دائمی در محدود شرقی دریای خزر و ترکیه امروزی زندگی می کردند.

البته سکونت این قوم در شهر کنونی کیف حدود تا اویل قرن 9 میلادی ادامه داشت، یعنی زمانی مه این شهر به دست وارنگیان (Varangian)  یا همان وایکینگ ها فتح شد.

تحته سلطه این قوم جدید، شهر به اولین منطقه از سکونت گاه های اسلاوی زبان ها بدل شد.

شاید برای شما جالب باشد که حملات مغول ها حتی بخش هایی از اروپای شرقی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و گفته می شود شهر کیف در سال 1240 به دست مغول ها فتح گردید و خسارت ان به حدی بود که این شهر تاثیر و جایگاه خود را تا چند قرن بعد از دست داد.

در ادامه روند تاریخی شهر، می توان به این نکته نیز اشاره کرد که، به دلیل قرار گیری در منطقه ای در نزدیکی ابر قدرت های آن زمان یعنی کشور های لیتوانی، روسیه و لهستان، مدتی نیز به بخشی هایی از این کشور ها بدل شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیف

بعد از انجام مراحل لازم برای خرید انترنتی بلیط هواپیما کیف در سامانه آنی تیکت 24 حتما اطمینان حاصل کنید که گزینه های تایید خرید برای شما در صفحه اصلی سایت یا پروفایل شما نماشی داده شده است.

همچنین اگر ایمیل شخصی خود را در سامانه ما وارد کرده اید، می توانید در آنجا نیز پیامی مبنی بر تکمیل و تایید خرید آنلاین بلیط پرواز دریافت کنید.

اگر در این فرایند به مشکل برخوردید و یا ایمیل تایید را در فاصله کوتاهی پس از خرید دریافت نکردید، به راحتی می توانید با سامانه پشتیبانی ما در هر ساعتی تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل را رفع کنند.

شما می توانید نسخه الکترونیکی بلیط پرواز را بلافاصله پس از رزرو در اختیار داشته باشید، حتما سعی کنید این نسخه الکترونیکی را در جای ذخیره کنید و یا از ان پرینت تهیه نمایید.

قیمت بلیط هواپیما کیف

در این سفری که قرار است به خارج از کشور داشته باشید، بهتر است حتما قیمت بلیط هواپیما کیف را برای تاریخی که قرار است سفر کنید در نظر بگیرید.

البته مواردی دیگری نیز وجود دارند که باید به آن ها توجه داشت و تنها این بلیط هواپیما نیست که باید در نظر بگیرد. به طور معمولا شما برای یک سفر یک هفته ای باید هزینه ای نزدیک به 6000 هریونیای اوکراین یا معادل تقریبی 250 دلار امریکا را کنار بگذارید.

می توان گفت به صورت عادی شما باید هزینه ای معادل 830 هریونیا یا 30 تا 40 دلار را برای یک روز در نظر بگیرید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

سعی کنید در خصوص رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان چندان عجله نکنید. درست است که این پرواز ها نرخ کمتری را برای شما به همراه داند، اما نکته ای که وجود دارد این است که، حتمی باید قبل از رزرواسیون از تامی مراحل قانونی برای خروج از کشور و همچنین گرفتن ویزا و روادید برای ورود به کشور مقصد اطمینان حاصل نمایید.