اگر به بخواهید به یکی از شهر های بی نظیر در آفریقا سفر کنید بلیط هواپیما کیپ تاون می توان گزینه بسیار هیجان انگیزی برای شما باشد.

این شهر در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد و بعد از ژوهانسبورگ پر جمعیت ترین شهر کشور به حساب می اید. شاید تا به حال این را نمی دانستید و قطعا از شنیدن ان متعجب خواهید شد، زیرا این کشور دارای سه پیتخت مختلف است.

بخش قوه مجریه این کشور و در واقع دولت ان در شهر پرتوریا قرار دارد، پار لمان و مجلس قانون گذاری در کیپ تاون و نیز بخش قضایی این کشور در شهر بلوم فونتینن واقع شده.

به صورت محاوره ای به شهری که قرار است شما به آن سفر کنید “شهر مادر” نیز گفته می شود. و بزرگ ترین شهر استان کیپ غربی و به عنوان بخش شهری و کلانشهری به حساب می آید.

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا این شهر شهرت بسیار خاصی در بین سایر متطق آفریقای جنوبی دارد اما در این بین می توان به موقعیت طبیعی آن در منطقه منطقه که در اصطلا به ان فلوریستیک ریجن (Floristic Region)  یا منطقه ای که دارای پوشش گیاهی و گونه های گیاهی بسیار خاصی است. گفته می شود تنها شش نوع از این مناطق در جهان وجود دارد، بندر گاه در این شهر از دلایل دیگر است همچنین ماطق دیدنی مانند Table Mountain و Cape Point اشاره کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیپ تاون

سفر کردن به نقاط دور دست همیشه جذابیت های خاص خود را داشته و شما با خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیپ تاون می توانید سفر به شهر را تجربه کنید، که در سال 2014 لقب پایتخت طراحی جهان را از طرف شورای بین المللی جامعه طراحان صنعتی دریافت کرد.

گفتنی است حدود 65 درصد از جمعیت ایالت کیپ در این شهر زندگی می کنند. در همان سال 2014 از سمت نیویورک تایمز و دیلی فلگراف، این شهر به عنوان بهشت گردشگری برای مسافران خارجی انتخاب شد.

همچنین این شهر همه ساله میزبان لیگ قهرمانی راگبی کشور های آفریقایی است. و در سال 1995 میزبان مسابقات جهانی راگبی بوده. البته در زمینه های ورزشی دیگری نیز سوابقی در کارنامه ان دیده می شود و برای مثال بخشی از بازی های جام جهانی فوتبال 2010 از طرف فیفا در این شهر انجام شد. و مسافران زیادی در این سال ها با بلیط هواپیما به این شر سفر کردند.

قیمت بلیط هواپیما کیپ تاون

طبیعی است که در این سفر قیمت بلیط هواپیما کیپ تاون برای شما مهم باشد. اما در کنار هزینه سفر باید دید سایر نرخ ها به چه ترتیب است. از این رو می توانی برنامه ریزی خود را به طریقی انجام دهید که ارزانرترین بلیط پرواز را برای این سفر رزرو کنید.

یک سفر به این شهر برای یک هفته معمولا حدود 10 هزار رند (Rand)  برای شما هزینه بر می دارد، البته اگر به تنهایی سفر کنید. سعی کنید تبدیلات ارزی را در نزدیکی سفرتان به دقت بررسی کنید، اما به طور میانگین می توان گفت هر دلار معادل  16 رند آفریقای جنوبی است.

البته اگر بخواهید به همراه همسرتان این سفر را انجام دهید یعنی برای دو نفر هزینه معادل 20000 رند یا معادل دلاری 1200 خواهد بود. و طبعب است که هر چه تعداد بیشتر باشد هزینه های هم افزایش می یابد.

اما معمولا هتل ها و ایرلاین ها برای فرزندان خردسال قدری هزینه های را با تخفیف در نظر می گیرند و یا ممکن است همراه داشتن کئک خردسال هزینه ای برای بلیط هواپیما کیپ تاون نداشته باشد.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

این مسئله را در نظر داشته باشید و بدانید که معولا در سفر های خارجی نمی توان چندان به بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان و تبلیغاتی از این دست اشاره کرد. به این دلیل که برا رفتن به بسیار از کشور ها لازم است ویزا تهیه شود.

و معمولا اگر به سفارت برای موارد دانشجوی مراجعه کنید، ممکن است قبل از همه چیز مدارک لازمه و بلیط هواپیما کیپ تاون را که رزرو کردید از شما بخواند. این مورد در مورد ویزا های دانشجویی کشور اییتالیا یک روال طبیعی است.

از این رو لازم است تا انواع ویزا آفریقا جنوبی و مدارک مورد نیازتان را از قبل بررسی کنید. در کل می توان برای رفت به آفریقای جنوبی به موارد زیر اشاره کرد، ویزا توریستی، دانشجویی، درمانی، ویزا خویشاوندی و ویزا بیزنس.