فرودگاه گرگان که پس از خرید بلیط هواپیما قشم گرگان در آن پیاده خواهید شد درای جایگاه 14 م در بین فرودگاه های کشور را دارد. ساخت این فرودگاه مربوط به 50 سال پیش می باشد و از آن زمان تا به حال بهسازی و به روز رسانی هایی در تجهیزات فرودگاهی انجام شده است. وجود فرودگاه در شهرها موهبت بسیار بزرگی است که امیدواریم به زودی در تمامی شهرهای شاهد استقرار این امتیاز باشیم.

فرودگاه گرگان که جز یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران به حساب می آید، یک فرودگاه بین المللی می باشد. این فرودگاه در ابتد اتنها به مقصد تهران پرواز داشته است ولی امروزه با گسترش باندها و تجهیزات، به تعداد بیشتری از شهرهای ایران پرواز دارد. شهر گرگان دارای یک پیست اسب دوانی و سوارکاری بسیار معروف به نام شکوه طبیعت گرگان می باد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما گرگان به آن سر بزنید و از محیط آن استفاده کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم گرگان

این باشگاه آموزش های مناسب سوارکاری برای دو رده ی سنی کودکان و بزرگسالان دارد که علاقه مندان به این ورزش می توانند پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم گرگان از آن استفاده کنند. آمزش سوارکاری برای کودکان دارای فواید بسیار زیادی می باشد، باعث ایجاد شادابی، سلامت جسم و روح، نشاط می شود.  اسب آرامش و وقار خاصی دارد که پس از بودن در کنار این موجود آن را از نزدیک حس خواهید کرد.

از دیگر جاذبه ای بکر این استان که قبل از برگشت به قشم و خرید بلیط هواپیما قشم باید در این استان از آن دیدن کنید؛ آبشار شیر آباد می باشد. این آبشار در دل جنگلی بکر و فوق العاده زیبا قرار گرفته است. این آبشار یکی از 12 آبشاری است که به صورت پلکانی پشت سر هم قرار گرفته است. برای بازدید از دیگر آبشارها مسیر تقریبا دشواری پیش روی شما می باشد. پس اگر از لحاظ بدنی زیاد آمادگی ندارید به همین آبشار بسنده کنید.

قیمت بلیط هواپیما قشم گرگان

جنگل ملی گلستان نیز یکی دیگر از زیبایی های این استان است که قطعا پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما قشم گرگان و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما گرگان به قشم از آن دیدن خواهید کرد. در این جنگل مشاهده ی حیوانات وحشی مانند گراز و خرس حتمی است. پس بهتر است زیاد به قعر جنگل نروید و باعث برهم زدن آرامش زندگی آنها نشوید. این پارک ملی که تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد، یکی از بی نظیرترین زیستگاه گونه های بی نظیر حیات وحش می باشد. همچنین گونه های گیاهی با ارزشی نیز در این پارک به ثبت رسیده است.

این پارک ملی میراثی ارزشمند است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است و وظیفه ی ماهم این است که این میراث ارزشمند را برای آیندگان به درستی حفظ کنیم. جدا از اینکه جنگل ها نقش بسیار مهمی در حیات کره ی زمین دارد و به شش های کریه زمین معروف می باشند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

آسیب زدن به محیط زیست، جنگل ها و حیات وحش دارای جریمه ی نقدی و گاهی شامل حبس نیز می شود. پس بهتر است قبل از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری با این قوانین آشنا شوید تا با انجام کاری نادرست باعث وارد شدن خسارت به خود و محیط زیست نشوید.