گرگان که قبلا با نام استرآباد در ایران معروف بوده است، دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما کیش گرگان از آن ها دیدن کنید. روح نوازترین آن ها که قطعا برای کسانی که از جزیره ی زیبای کیش بسیار قابل توجه خواهد بود جنگل های این استان می باشد.

گرگان دارای زیبا ترین جنگل های کشور می باشد که می توان پس از خرید بلیط هواپیما گرگان از آنها بازدید کرد و از دیدن مناظر آن لذت برد و خالق این همه زیبایی ها را سپاس گفت. یکی از جاذبه های پرطرفدار استان که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش می توانید برای خرید سوغات به آنجا بروید بازار شهر می باشد. این بازار در میان مردم محلی با نام نعلبندان معروف است. بازار گرگان یکی از زیبا ترین بازار های کشور می باشد که گردشگران زیادی برای خرید سوغات به آن مراجعه می کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش گرگان

گرگان نیز مانند دیگر شهرهای ایران دارای سوغاتی های منحصر به فرد خود می باشد. در این میان هم شیرینی و هم صنایع دستی به چشم می خورد. شیرینی های خوشمزه و سنتی این شهر که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش گرگان تهیه کنید، سرغربیلی، نان پادرازی، کلوچه خرمایی، نان زنجبیلی می باشد. صنایع دستی شاخص این استان قالیچه ی ترکمن می باشد. طرح و نحوه ی بافت این قالی با دیگر قالی های سنتی دیگر استان های ایران بسیار متفاوت می باشد.

ابریشم بافی یکی دیگر از صنایع دستی ارزشمند این شهر است که برای دوختن لباسهای سنتی و ترکمنی از این نوع پارچه استفاده می شود و تقریبا نسبت به دیگر سوغاتی ها دارای قیمت بیشتری می باشد. ساخت زیور آلات از سنگ های قیمتی از دیگر هنرهای دست این منطقه می باشد که بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی می شود.

قیمت بلیط هواپیما کیش گرگان

صنایع دستی هر منطقه گواهی از فرهنگ و تمدن آن منطقه از دیرباز تا به امروز می باشد. مثلا قالیبافی الهام گرفته از زندگی عشایر می باشد. آیا می دانید در گرگان نیز دیواری بزرگ مانند دیوار چین وجود داشته است؟ این دیوار که کاربرد دفاعی داشته است، بعد از چین بزرگترین دیوار دفاعی در جهان بوده است که متاسفانه بخش عظیمی از آن ویران گشته است. این دیوار دارای قدمتی بیش از هزار و هفتصد سال می باشد و مربوطبه دوره ی ساسانیان می باشد، که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کیش گرگان از آن دیدن کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر کاخ موزه ی گرگان می باشد که پیشنهاد می شود پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما گرگان به کیش از آن دیدن کنید. اینکاخ که یک کاخ سلطنتی مربوط به خاندان پهلوی بوده است. در این کاخ می توانید اشیا و وسایل متعلق به خاندان پهلوی و استراحتگاهشان را مشاهده فرمایید. همچنین در طبقه ای دیگر از کاخ تعدادی از مشاهیر این استان معرفی گشته اند که به سالن مشاهیر معروف است. همچنین این استان دارای آبشارها و چشمه ها و دریاچه های زیادی است که می توانید بر حسب فرصت از برخی از این مناظر طبیعی دیدن کنید.