با توجه به فاصله تقریبا 600 کیلومتری بین این دو شهر بلیط هواپیما مشهد گرگان در حالت عادی بهترین گزینه می باشد اما در صورتی که بحث جاذبه ای دیدنی و طبیعی همچون پارک ملی گلستان در میان باشداین مسئله متفاوت می شود، جاذبه ای که دل هر گردشگری را که از مشهد قصد غزیمت به شمال را دارد به این وا می دارد تا با ماشین شخصی خود از این نعمت خدادادی بهرمند شود و خاطرات فراموش نشدنی را در ذهن داشته باشد.

هر جا سخن از گلستان می شود نام پارک ملی گلستان به عنوان سمبل این استان به گوش می رسد این پارک در کنار پارک های برتر جهان مانند کاکادو (استرالیا)، مانوئل آنتونیو(کاستاریکا)، فیوردلند(نیوزلند)، لیک دیستریکت(انگلیس)، تورس دل پاین(شیلی)، سرنگتی(تانزانیا)، بانف(کانادا)، رودخانه‌ی گوئیلین و لیجیانگ(چین)، گرند کنیون(آمریکا)، فوجی_هاکونه_ایزو(ژاپن)، یوسمیتی(آمریکا) و … قرار دارد که باعث افتخار کشور و شکر نعمت الهی می شود.

پلنگ، قوچ، میش، آهو و مرال، گربه و سمور جنگلی، تشی، گرگ، وشق، روباه سرخ و ترکمنی، خرس قهوه ای، گوسفند وحشی در کنار بلوط، بلند مازو، ممرز، انجیلی، افرا، نمدار، زبان گنجشک، پلت، شیردار، کرکو، آزاد، آوری، توسکا، بارانک، انجیر، توت، ملچ، ازگیل، زالزالک و… تنها بخشی از این گونه های نادر و زیبا می باشند که توانستند در این مساحت اندک در کنار هم سکونت کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد گرگان

امروزه کسب درآمد از طریق شبکه های مجازی از کالبد رویا به واقعیت نزدیک شده است و مشاهده می کنیم که فلان بازیگر یا فوتبالیست برای تبلیغ یک محصول میلیون ها تومن را به جیب می زند پس بستر کسب و کار های اینترنتی را برای ثروتمند شدن و پیشرفت و کمک به هم نوعان خود به عنوان یکی از عوامل مهم در نظر داشته باشید نمونه بازر آن سایت خرید اینترنتی دیجی کالا می باشد که با موفقیت توانست یک رنسانس در خرید محصولات ایجاد نماید در مورد بلیط هواپیما مشهد گرگان هم این مسئله به لطف سایت آنی تیکت 24 به تحقق پیوسته است که باعث رشد روز افزون صنعت هوایی کشور خواهد شد.

این پارک در شرق استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی می باشد که با توجه به اکوسیستم خاص خود مانند 1350 گونه گیاهی و 302 گونه جانوری در حدود 900 كیلومتر مربع گستره خود جای داده از این رو در میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. این پارک در حدود 60 سال پیش آلمه وایشگی نام گرفت که مورد حفاظت واقع شد اما به مرور زمان و با توجه به ثبت جهانی آن و اهمیت دادن به گونه های جانوری و گیاهی به نام پارک ملی گلستان تغییر یافت تا جنبه ملی به خود بگیرد بسیاری از مسافران برای دیدن این بهشت خدادادی بلیط هواپیما گرگان را رزرو می نمایند.

قیمت بلیط هواپیما مشهد گرگان

یکی از موثر ترین گزینه ای انتخاب در هر خریدی علی الخصوص بلیط هواپیما مشهد گرگان قیمت آن می باشد. معیاری که با توجه به نوع انتخاب ایرلاین و نوع کلاس پروازی از یک سو و تغییرات نرخ ارز امکانات ارائه شده متفاوت می باشد. برای اقتصادی پرواز کردن رزرو بلیط بازگشت در حین رزرو مسیر رفت آن هم برای مسیر پر طرفداری مانند بلیط هواپیما مشهد به شما کمک می کند.

این بهشت الهی دارای با توجه به وسعت خود و نزدیکی به ارتفاعات و کویر دارای تنوع آب و هوایی می باشد بگونه ای که سرد و خشک در شرق و جنوب و نیمه مرطوب و معتدل در غرب آن حکمفرماست که با توجه به همین موضوع زیستگاه جاندان و گیاهان متفاوتی می باشد فارغ از این مسئله ریزش بارش الهی با میانگین 600 میلی متر در این پارک سبب شادابی و سرزنده بود حیات وحش شده است.

متاسفانه در سال های اخیر مواردی نظیر آتش سوزی ناشی از سهل انگاری های گردشگران و همچنین ریخت پسماند ها و نایلون ها در سطح جنگل و از همه مهمتر تعریض جاده و کشیدن لوله های گاز و… باعث حذف بسیاری از درختان این زیست بوم شده است که زنگ خطر را برای هر ایرانی به صدا در آورده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

با توجه به بکر بودن و خوش آب وهوا بودن این خطه و از همه مهمتر دریای زیبای خزر گردشگران زیادی به دنبال سفر به این منطقه از طریق رزرو بلیط چارتر می باشند مسئله ای که با توجه به تنوع ایرلاین ها و میزان استقبال از این مسیر دائما در حال فراز و فرود می باشد لیکن در مواقعی ارزانترین بلیط لحظه آخری این فرود را تکمیل می کند و موجب شیرین شدن کام مسافران خوش شانس پرواز مشهد گرگان می شود.

یکی از تفاوت های این پارک ملی با سایر مکان ها بحث عدم وجود  روستا در دل این جنگل می باشد؛ گنج بسیار ارزشمندی که در قلب این پارک پنهان شده است آبشار پارک ملی و آبشار آق سو می باشد که آدمی را سر ذوق می آورد. جاری شدن رود های جانو ،دوشان ، قرتو ، زاو ، چشمه های گلشن ، مادرسو ، گلستان و کرکولی در این پارک امکان بازگشت به شهر خود مانند بلیط هواپیما گرگان به مشهد را برای هر شخصی سخت می کند.