بلیط هواپیما گوانجو

 

شاید بازی های آسیایی سال 2010 که در این شهر بر گذار شد شما را به یاد بلیط هواپیما گوانجو بیاندازد. این شهر مرکز استان گوانگدونگ (Guangdong) و پر جمعیت ترین شهر این استان به شمار می رود که در بخش جنوبی کشور پهناور چین قرار دارد.

از کرانه های رودخانه مرواردید که به انگلیسی به نام Pearl River  مشهور است در 130 کیلومتری شمال و شمال غربی هنگ کنگ گرفته تا 150 کیلومتر شمال شهر ماکادو، این شهر منطقه عظیمی را به خود اختصاص داده است.

همچنین سابقه این شهر به حدود 2000 تا 2500 سال قبل باز می گردد و گفته می شود نقش بسیار مهمی در مسیر جاده ابریشم داشته و امروزه نیز به عنوان یکی از سه شهر بزرگ و مهم کشور چین در بحث ترانزیت و فعالیت های اقتصادی به عنوان یک قطب  عمل می کند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما گوانجو 

قطعا خرید اینترنتی بلیط هواپیما گوانجو از جنبه های مختلفی برای شما بهتر است، زیرا جدای از بحث صرفه جویی در زمان و مواردی از این دست. جستوجو در فضای مجازی به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد این پرواز و نحو رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای سفر بازگشت را راحت تر در اختیار داشته باشید.

این کلانشهر قبل سرزمین های بخش مرکزی کشور چین و به عنوان پر جمعیت ترین مناطق کشور به شمار می آید. و گستردگی ان باعث شده است تا از اطراف به سایر شهر های همجوار برسد.

شهر هایی نظیر فوشان (Foshan)، دونگ گوان (Dungguan)، ژونگ شان (Zhongshan) و شنژن یا شنزن (shenzhen). همین مسئله باعث شده تا این منطقه کلانشهر، بزرگ ترین محدوده ابر شهری بر روی کره زمین به شمار بیاید. که به منطقه اقتصادی دلتای مروارید (Delta Economic Zone) نیز در جهان شهرت دارد.

قیمت بلیط هواپیما گوانجو

در سفر های خارججی این بحث خیلی اهمیت پیدا می کند که سایر هزینه ها بجز بلیط هواپیما گوانجو نیز در نظر گرفته شود. به طور معمول می توان گفت در هر روز در این کلانشهر باید عدد نزدیک به 160 دلار و یا در واقع 1100 یوان هزینه کنید. البته ممکن است واژه رنمینبی را نیز برای واحد پول این کشور شنیده باشیدو

لفظی که به صورت عامیانه و در بین مردم برای واحد اسکناس ها استفاده می شود به مانند پوند و استرلینگ و یا مشابه ان که ما در کشور ایران استفاده می کنیم، ریال و تومان.

از همین رو بهتر است بودجه خود را مدیریت کنید. در واقع گفته می شود شما باید 15 الی 20 دلار برای غذا ها و وعده های روزانه در نظر بگرید و دست کم 10 دلار برای هزینه های جابجایی و البته باقی این میزان پول برای اقامت و گردگری هزینه خواهد شد. از این جهت بهتر است ارزانترین بلیط هواپیما به گوانجو را در سامانه ما جستوجو کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان 

طبیعی است برای بحث کاهش هزینه های به دنبال بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان برای سفر به گوانجو باشید. زیرا این شهر یک ابر شهر است و همان طور که در بخش های قبل گفتیم، در صورتی که دقت کافی را در برنامه ریزی نداشته باشید هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.

این شه و نواحی کلانشهر اطراف ان به تنهای یک مجموعه زیر استانی و یا استان فرعی را در خود ایالت گوانگدونگ به وجود آورده اند و در اصطلاح Subprovince  به شمار می آید.

و به عنوان یکی از 9 شهر بزرگ و ملی در کشور چین به شمار می رود. از این رو بهتر است برای رزرو بلیط هواپیما به گوانجو دقت لازم را داشته باشید.