یاسوج پایتخت طبیعت ایران است. شاید همین جمله آنقدر وسوسه انگیز است که هر ساله خیل عظیمی از طبعیت دوستان جهت سیاحت به روش های گوناگون خود را به این شهر میرسانند لیکن اکثر گردشگران بواسطه کوهستانی بودن این منطقه، جاده های پیچ در پیچ و خطرناک ترجیح می دهند از طریق هوایی و با رزرو بلیط هواپیما تهران یاسوج به این بهشت خدادای مسافرت بکنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های لرنشین جنوب غربی ایران به مرکزیت شهر یاسوج به معنای محلی “گل های یاس فراوان” است. این شهر در آب و هوای سرد و معتدل قرار دارد.

میزان بارش برف و بارندگی بسیار زیاد است و در طول سال دارای منابع آب غنی و کوههای پوشیده از برف در کل زمستان است. در بهار و مخصوصا در اردیبهشت ماه تا اواخر تابستان و نیمه اول مهرماه ، هوایی گرم و مساعد با رطوبت کافی دارد و به غیر از اواسط‌ تابستان ، گرمای هوا در حد مساعد است.

خریدآنلاین بلیط هواپیما تهران یاسوج

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران یاسوج بهترین روش‌ برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی است. این روش این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مکان از طریق اینترنت و عدم مراجعه به آژانس های مسافرتی بتوانید پروازخود را اوکی کنید.

سایت آنی تیکت24 ازجمله سایت های معتبر در فروش بلیط است که با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه پیشنهادات پروازی بیشمار این اماکن را فراهم می سازد تا با تهیه بلیط ،خرید مطمئن و امنی را انجام داده باشید. همچنین این نکته حائز اهمیت است که برای زمان بندی سفر خود میتوانید با رزرو بلیط هواپیما یاسوج به تهران سفرای مقرون به صرفه تر را داشته باشید.

تنها با چند کلیک بسیار ساده میتوانید بهترین لحظه ها را در این شه ربهشتی بگذرانید; برای این امر سایت ما را سرچ کرده سپس با مراجعه به قسمت پرواز­ها و تعیین مبدا و مقصد بلیط هواپیما یاسوج را رزرو کنید.این نکته حائز اهمیت است که با توجه به عدم پیش بینی اتفاقات می توانید 24 ساعت قبل از پرواز طبق ضوابط بلیط خود را کنسل نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران یاسوج

اقتصادی بودن نکته بسیار مهمی است که تمامی افراد به عنوان یه پارامتر مهم در تمامی امور آن را مد نظر قرار می دهند. قیمت بلیط هواپیما تهران یاسوج هم از این امر مستثنی نیست مدیران شرکت پرتو شرق برای تحقق این امر سعی خود را کرده اند که متناسب با نظر مشتریان، پرواز هایی با قیمت متفاوت عرضه کنند.

این شهر بواسطه داشتن آب و هوا مناسب و مکان های بکر طبیعی مورد توجه گردشگران بوده و از آن به عنوان شهر آبشارها یاد میشود. گواهی بر این ادعا  آبشار یاسوج است که اصلی ترین ومهمترین جاذبه گردشگری این شهر است و برخلاف آبشار های سایر نقاط کشور در فاصله ی 2کیلومتری و در داخل شهر قرار گرفته است.

این آبشار از اجتماع چشمه های رشته کوه زاگرس بوجود می آید وسپس با عبور از دره ها، مسیر های پر پیچ وخم، مراتع وباغ ها تصویر رویایی ایجاد میکند; اما این تمام ماجرا نیست چرا که با جاری شدن از ارتفاع 10 متری زیبایی، شکوه و جلای خود را تکمیل می کند و چشم هر گردشگری را که با بلیط هواپیما تهران مسافرت می کند،محو تماشای خود می گرداند.

آبشار بهرام بیگی، آبشار بن‌ رود، عظمت دنا، پارک کوهستان یاسوج، دریاچه کوه گل، دره المون، واز همه مهمتر پیست اسکی کاکان هم از جمله زیبایی های خدادای این منطقه هستند که با سفر به این خطه نمی شود براحتی از دیدن آنها صرفنظر کرد.

ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

تنوع در قیمت بلیط هواپیما تهران به یاسوج نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر است بر همین اساس اکثر مشتریان به دنبال سایت هایی هستند که با ارائه ارزانترین نرخ به آنها کمک بکند .

براین اساس سایت ما جهت بر طرف کردن این نیاز با ارائه پیشنهاداتی از قبیل بلیط های ارزان قیمت چارتری و لحظه آخری مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است . از این رو هر زمانی که به فکر تهیه بلیط با قیمت مناسب افتادید سری هم به سایت ما بزنید مطمئنا ضرر نخواهید کرد.