شهر بادگیرها یکی از مناطق تاریخی گردشگری کشور است و از قدیم به دلیل وجود تعداد زیادی مراکز مذهبی در آن و سبک و حال و هوایی معماری شهره عام و خاص بوده و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران با تهیه بلیط هواپیما یزد به این شهر زیبا سفر می کنند. قرار گیری این شهر پر آوازه در دشت و منظقه اردکان و همچنین هم جواری با کویر مرکزی ایران باعث شده که در تمام طول ایام  سال آب و هوایی گرم خشک را تجربه کند.

خرید بلیط هواپیما یزد

حتما ذهن شما درگیر این پرسش شده که چه موقع برای خرید بلیط هواپیما یزد اقدام کنید. این مسئله ای واضح است که صنعت هوایی و بازار همیشه در حال نوسان و تغییر اند برای پاسخ گویی به نیاز مشتری و همچنین انعطاف پذیر در برابر بحران های اقتصادی. از این رو لازم است تا شما مسافرین و گردشگران گرامی دو نکته را برای خرید بلیط هواپیما مد نظر داشته باشید.

اول این که تیکت خود را خیلی دیر نخرید، اگر قصد انجام سفری را دارید بای مثال در هفته بعد و هنوز تیکت تهیه نکرده اید باید به شما بگوییم که متاسفانه شانسی برای بدست آوردن قیمت خوبی ندارید. در واقع حقیقتی با آن رو به رو هستید این است که شما تنها سختی نیستید که قصد سفر هوایی را دارد و شرکت ها و ایرلاین ها این نکته را می دانند.

از این رو ایرلاین ها می داند که شما به خرید بلیط نیاز دارید و شروع به افزایش قیمت بلیط هواپیما می کنند لذا شما ناچار به خرید بلیط گرانتری هستید. لذا سعی نکنید که زیاد برای انجام خرید خود صبر کنید تا بتوانید بلیط ارزان هواپیما را بدست اورید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما یزد

قیمت بلیط هواپیما یزد

ترفند موثری که شاید بتواند شما را در مواجه با قیمت بلیط هواپیما یزد یاری کند این است که خیلی زود نیز اقدام به تهیه بلیط پرواز نکنید. شاید از خود  بپرسید که این گفته ای درست است یا خیر چرا که می توان در ابتدای فروش به نرخ های بهتری دسترسی داشت اما فراموش نکنید که مثلا اگر از شش ماه قبل اقدام به خرید کرده اید لزوما بهترین نرخ را تهیه نکرده اید. معمولا زمان مناسب برای انجام این کار حدود 3 تا 12 هفته مانده به انجام پرواز است.

بلیط ارزان هواپیما یزد

امروزه دیگر شاهد صف های طولانی و دیوانه وار در دفاتر شرکت های هواپیمایی یا فرودگاه ها برای تهیه بلیت هواپیما نیستیم به این دلیل که مردم بیشتر از طریق سیستم ها دیجیتال به این کار می پردازند. به عنوان نمونه بلیط ارزان هواپیما یزد که بصورتی الکترونیکی صادر شود همان اطلاعات مر بوط به مسافر تاریخ انجام پرواز و سایر موارد ردا به همراه دارد و در پایگاه الکترونیکی شرکت هواپیمایی ثبت می شود و به مسافر امکان انجام پرواز را می دهد.

همچنین این رکورد الکترونیکی داده های دیگری نظیر شمار ه صندلی و کلاس پروازی مسافر را مشخص می کند. و در زمان ورود به فرودگاه خواهید توانست با استفاده از مدرک شاناسایی خود جهت سوار شدن به هواپیما و انجام تشریفات پرواز اقدام نمایید.

انواع بلیط پرواز یزد

بسته به بودجه مالی شما و نیز قصد شما در طول پرواز شرک های هواپیمایی و ایرلاین های مسافرتی و تجاری به شما انواع بلیط پرواز یزد را به شما می فروشند. در واقع این شا هستید که اید از میان این تنوع بسته به نیاز خود بلیط هواپیما مورد نظر را تهیه کنید. در ادامه قصد داریم شما را با چند نمونه از این موارد آشنا کنیم تا بتوانید با ابتکار عمل بیشتری خرید خود را انجام دهید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

بلیط لحظه آخری و چارتر انواعی از تیک ها هستند که به شما این امکان را می دهند در صورتی که برنامه زمانی و سفرتان انعطاف پذیر باشد، سفری انجام به مقصد نقاط مختلف را با خرید بلیط هواپیما داخلی تجربه کنید. البته شاید بصورت تقریبی بتوان گفت که پرواز های لحظه آخری و دقیقه نودی برای تمام مسافران یا گردشگران مناسب نباشد از لحاظ زمان بندی.

اما معولا در دقیقه نود هزینه بلیط هواپیما یزد کاهش می باید زیرا که شرکت های هواپیمایی نمی خواهند اجازه دهند که صندلی در پرواز خالی بماند. این امر یعنی نوع اول بلیطی که به آن پرداختیم در شرایطی به فروش گذاشته می شود که چارتر کننده، و به واقع اجاره کننده پرواز نتوان همه بلیط چارتر را به فروش برساند از این رو آن ها را با نرخ ارزان تری در اختیار مسافران قرار می دهد تا مسبب ضرر و زیان نشود.

از یک جهت خرید بلیط هواپیما لحظه آخری یزد به منفعت شماست به دلیل قیمت ارزان آن اما از طرفی دیگر ممکن است به دلیل اینکه شما در زمان خیلی کوتاهی مانده به پرواز ان را در اختیار بگیرید برای انجام سفرتان به مشکل بر بخورید.

بلیط سیستمی ارزان

بلیط سیستمی هواپیما یزد به شما این امکان را می دهد که اگر در هر صورتی برای شروع سفر خود با مشکلی مواجه شدید امکان استرداد و کنسلی پرواز خود را داشته باشید این شاید نکته مثبت و امتیازی برای این نوع از پرواز ها باشد در مقایسه با سایر نوع تیکت های هواپیما. برای  همین به شما این نصیحت را می کتیم که اگر امکان کنسلی و نرفتن به سفر خود را می دهید حتما برای تهیه این نوع تیکت اقدام کنید چرا که در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. هر چند که ممکن است بخشی از پول خود را بابت خسات به شرکت هواپیمایی از دست بدهید.

اطلاعات بلیط هواپیما یزد

به طور کلی شما می توانید به چندین طریق خریداری کنید. بلیط سیستمی ، بلیط چارتر و نیز لحظه آخری یا دقیقه نودی و در صورتی که به اطلاعات بلیط هواپیما یزد نیاز داشتید ما به شما کمک می کنیم تا در زمان اندکی این ار را به انجام برسانید. لازم به ذکر ی دانیم تا به شما بگوییم در صورتی که قصد استرداد، کنسلی و یا مواردی دیگر نظیر خرید صندلی مخصوص کودکان و یا حمل حیوانات در هواپیما را دارید باید به قوانین و مقررات مربوط به ایرلاین مورد نظر خود توجه داشته باشید.

با توجه به تاریخی و گردشگری بودن این منطقه سالانه افراد زیادی قصد می کنند تا با تهیه بلیط هواپیما یزد از این شهر فرهنگی بازدید کنند. از این رو می خواهیم تا با ارائه لیست شرکت های ارائه دهنده بلیط پرواز یزد شما را در انتخاب بهترین ایرلاین یاری نماییم، فعالین کلیه این ایرلاین ها زیر نظر سازمان هواپیمایی کل کشور انجام می پذیرد. این لیست به شرح زیر است:

سپاهان ، آریا ، سفیران ، ارم ، وارش ، ساها ، کارون ، اترک ، تفتان ، اترک ، کاسپین ، ایران ایر تور ، تابان ، معراج ، قشم ، کیش ایر ، ماهان ، ایران ایر ، آتا ، زاگرس ، آسمان ، پیام و فارس ایر قشم.