یزد را حتما به عنوان یک شهر کویری گرم و با سازه های خشتی و بادگیرهایش می شناسید؛ درست است اما همین شهر کویری دارای جاذبه های گردشگری بیشماری است و هنوان پایتخت مذهبی زرتشتیان شناخته می شود. با خرید بلیط هواپیما بندرعباس یزد به این شهر سفر کنید تا با دیدن مکان های گردشگری زیبا و متنوعش دیدتان نسبت به این شهر کویری عوض شود. همچنین برخلاف تصور شما این شهر دارای باغ های بسیار زیبا می باشد که مانندش را در هیچ کجای ایران ندیده اید.

یکی از معروفترین مکان هایی که حتما پس از خرید بلیط هواپیما یزد دوست خواهید داشت از آن دیدن کنید، آتشکده ی زرتشتیان است. البته فقط زرتشتیان اجازه ورود به داخل آن را دارند، ولی نگران نباشید از پشت یک شیشه می توانید آتش مقدس را ببینید. این آتشکده در فاصله ی 6 کیلومتری از فرودگاه یزد و در خیابان آیت الله کاشانی قرار دارد و با استفاده از تاکسی های فرودگاه می توانید به این مکان بروید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس یزد

همانطور که می دانید زرتشتیان یکتاپرست می باشند و پیامبرشان زرتشت همواره به پرستش اهرامزدا سفارش کرده است. این پیامبر ایرانی دارای رهنمودهای بسیار ارزشمند می باشد که اوستا می توانید آن ها را بخوانید. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس یزد، می توانید برج ساعت مارکار را ببینید. برای دیدن برج ساعت باید به بولوار بسیج بروید. این برج ساعت فاصله ی چندانی با آتشکده ی یزد ندارد و می توانید در یک روز از هر دو دیدن کنید.

این برج به یاد سازنده ی هندی زرتشتی خود، مارکار نامیده شد تا همیشه نامش زنده باشد. ایشان یک فرد خیری بوده است که چندین بنای دیگر نیز در یزد ساخته است. این برج ساعت قدیمی ترین برج ساعت در ایران می باشد و در فهرست میراث جهانی نیز به ثبت رسیده است. قبل از اینکه بخواهید با رزرو بلیط هواپیما یزد به بندرعباس برگردید بهتر از باغ دولت آباد که در نزدیکی برج ساعت و آتشکده ی زرتشتیان می باشد نیز دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس یزد

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس یزد، را پس از دیدن باغ دولت آباد فراموش خواهید کرد. این باغ زیبا یکی از 9 باغ ایرانی است که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است و دارای بلندترین بادگیر جهان می باشد. جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در اطراف این باغ وجود دارد که بازدید از آنها نیازمند یک برنامه ریزی دقیق می باشد.

هرکدام از جاذبه های گردشگری یزد، تصویری متفاوت از گردشگری به شما ارائه می دهد و به هیچ عنوان باعث خستگی شما نخواهد شد. صاحب اولیه این بنا که در زمان افشاریه می زیسته است محمد تقی خان بافقی می باشد. اگر پس از بازدید از این جاذبه ها احساس گرسنگی کردید، نگران نباشید رستوران های زیادی در این قسمت از شهر وجود دارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از جاذبه های جذاب شهر که پس از خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس از آن دیدن کنید، دخمه ی زرتشتیان، معروف به برج های سکوت می باشد. این دخمه ها در قدیم محلی برای گذاشتن اجساد زرتشتیان بوده است تا طعمع ی پرندگان شوند؛ و استخوان های آن ها را در داخل محفظه ای می ریختند. زیرا طبق اعتقادات آن خاک پاک است و دفن کردن اجساد در خاک باعث آلودگی خاک می شود.