حتما تعجب خواهید کرد بدانید که یزد شهری در حاشیه کویر، دارای کوهی به نام برفخانه است که تمام سال پوشیده از برف می باشد. برای بازدید از این منظره ی برفی زیبا در کویر بلیط هواپیما قشم یزد را خریداری کنید. این کوه دارای چندین قله ی بزرگ می باشد که بزرگترین قله ی آن حدود 4011 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. چون این کوه بیشتر سال پوشیده از برف می باشد به این نام معروف شده است.

برای رفتن به این کوه پس از خرید بلیط هواپیما یزد، با استفاده از اتوبوس ها به شهر تفت یرد بروید. سپس باید به سمت جاده ی  تزرجان، مسیرتان را ادامه بدهید. این کوه در روستای تزرجان واقع شده است. برای رسیدن به قله ی کوه حدود دو ساعت پیاده روی در انتظار شما است. مسیر راه پیمایی شما از افشار آباد تزرجان آغاز می شود و پس از گذر از دره پر گُل پون و رودخانه های پرآب به قله  خواهید رسید. اگر با مسیر آشنایی ندارید، بهتر است از یک لیدر محلی بخواهید در طول مسیر شما را راهنمایی کند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم یزد

در مسیر این کوه یک جانپناه مجهز نیز ساخته شده است تا کوهنوردان و علاقه مندان به این ورزش پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم یزد بتوانند در این مسیر استراحت بکنند. بهترین زمان برای بازدید از این کوه بهار می باشد، در زمستان به علت بارش برف و باران مسیر کوهنوردی خطرناک می شود. و در تابستان گرمای هوا برف ها را شل می کند و امکان ریزش و بهمن نیز وجود دارد.

بهتر است قبل از برگشت به یزد، و خرید بلیط هواپیما قشم از جاذبه های دیدنی روستای تزرجان نیز دیدن کنید. یکی از دیدن های تاریخی و زیبا این روستا مسجد جامع آن می باشد. این مسجد جامغ با ستون های چوبی  اش قدمتی بسیار بالا دارد و نمونه ای از معماری و هنر اسلامی می باشد. می توانید قبل از برگشت و رزرو بلیط هواپیما یزد به قشم از صنایع دستی این روستا نیز تهیه کنید و به اقتصاد روستا نیز کمکی کرده باشید.

قیمت بلیط هواپیما قشم یزد

شیر کوه یزد نیز یکی از دیگر کوه های معروف این استان می باشد که به علت راحتی صعود، مورد توجه بسیاری از کوهنوردان می باشد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما قشم یزد، صعود از این کوه را امتحان می کنند. مدت زمانی که صعود به قله ی این کوه طول خواهد کشید، 7 ساعت می باشد، که این تایم بسته به مهارت اشخاص در کوهنوردی متفاوت خواهد بود. لازم نیست وسایل اضافی همراه خود داشته باشید؛ زیرا خوشبختانه در این کوه نیز اردوگاه وجود دارد و تنها همراه داشتن کیسه خواب و وسایل شخصی کافی است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بهترین زمان برای سفر به این استان و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری فصل بهار می باشد. زیرا این شهر در کویر قرار گرفته است در تابستان دمای هوا بسیار بالا می رود. همچنین یکی دیگر از نکاتی که در سفر به شهرهای کویری باید به آن توجه داشته باشید اختلاف دما در روز و شب می شود. شاید درحالی که روز گرمی را سپری کرده اید شب از شدت سرمای هوا نیاز به لباس گرم پیدا کنید.