شاید باور نکنید، یزد که به عنوان بزرگترین شهر خشتی جهان و یک شهر کویری شناخته می شود دارای باغ های بسیار آباد زیبایی می باشد که از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. یکی از این باغ های زیبای شیراز باغ دولت آباد می باشد که پس از خرید بلیط هواپیما کیش یزد می توانید از آن دیدن کنید.

البته یکی دیگر از دلایل شهرت این باغ جدا از زیبایی باغ آن، وجود بزرگترین بادگیر جهان در پان می باشد. همچنین باغ دولت آباد یکی از 9 باغ ایرانی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و بعث شده است افراد زیادی از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما یزد از این جاذبه ی گردشگری طبیعی تاریخی دیدن کنند. برای بازدید از این باغ باید به بولوار دولت آباد بروید. البته این باغ دارای دو درب می باشد که درب دیگر آن در خیابان رجایی قرار دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش یزد

این باغ توسط محمد تقی خان بافقی حاکم یزد در دوره ی افشاریه ساخته شده است و پس از آن به عنوان اقامتگاه حاکمان زندیه استفاده شده است. تزئیینات و معماری این بنا یادآور شکوه زندیه و افشاریه می باشد. این باغ در اصل در خارج از شهر یزد قرار داشته است که با گسترش و توسعه ی شهر نشینی امروزه در وسط شهر قرار گرفته است، که به راحتی پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش یزد می توانید از آن دیدن کنید.

یکی دیگر از باغ های ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو، بازهم در یزد قرار گرفته است. باغ پهلوان پور مریز یزد نام این باغ ایرانی است که می توانید قبل از برگشت به کیش و خرید بلیط هواپیما کیش از این باغ نیز دیدن کنید. آنچه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .ج.د درختان میوه مثل انار، خرمالو و بادام علی رغم مشکلات کم آبی و خشکسالی در این استان می باشد.

قیمت بلیط هواپیما کیش یزد

برای صرف ناهار یا شام پس از بازدید از باغ دولت آباد می توانید به رستوران ملی در نزدیکی این باغ مراجعه کنید. هرچند که در داخل خود باغ نیز یک کافه ی دوستداشتنی وجود دارد که می توانید به صرف نوشیدنی بپردازید. یا در رستوران داخل باغ انواع غذاهای ایرانی را امتحان کنید.

اگر پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کیش یزد دوست دارید اقامتی نزدیک به این مجموعه ی گردشگری داشته باشید، انتخاب های زیادی دارید. هتل های لوکس و مناسب زیادی در این اطراف وجود دارد که می توانید تا قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما یزد به کیش در آن اقامت داشته باشید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یزد شهری با انواع آش های خوشمزه است، آنقدری که این شهر در آش تنوع دارد، هیچ شهر ایران این تنوع را ندارد. آش شولی، آش گندم، آش آلو، آش آبغوره، آش ماش، آش کدو، آش انار برخی از آش های خوشمزه این شهر است که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری این ها را امتحان کنید. قیمه نخود و خورشت به آلو از دیگر غذاهای سنتی این شهر کویری می باشد که بسیار خوش طعم می باشد. غذاهای محلی هر شهر باید در خود آن منطقه امتحان کنید، زیرا نحوه ی طبخ و ادویه هایی که استفاده می کنند متفاوت می باشد.