شهر بادگیرها یک نقطه بسیار خاص در قلب کشور می باشد که نه گرمای کویر بلکه عشق و محبت یزدی ها دل کندن از این شهر را برای هر ایرانی دشوار می کند موضوعی که موجب شده است تا بلیط هواپیما بیرجند یزد به یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مسیرهای پروازی تبدیل شود.

در این شهر دیگر خبری از برج های سر به فلک کشیده و آپارتمان های با سبک معماری رومی و طراحی تکراری معماران داخلی نیست؛ جای جای آن هنر اصیل ایران به چشم می خود. بافت کلاسیک شهر در سال ۱۳۸۴ به ‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده ‌است.

با توجه به اینکه یزد دارای آب و هوای گرم و خشک و کویری است ، بهترین زمان سفر به این شهر زیبای کویری با سبک معماری منحصر به فردش که آن را به عنوان شهر بادگیرها در ایران و جهان معرفی کرده است ، فصل پاییز و بهار می باشد؛ که سالانه  گروه وسیعی از گردشگران داخلی و خارجی برای دیدن این شهر زیبای کویری به آن سفر می کنند.مسافت تقریبی بیرجند یزد 628 کیلومتر می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بیرجند یزد

برای خرید بلیط هواپیما بیرجند یزد کافی است تا به سایت آنی تیکت 24 مراجعه نمایید سپس با انتخاب گزینه پروازهای داخلی و وارد کردن مسیر ، تاریخ و زدن دکمه جست و جو پروازهای موجود در آن تاریخ انتخابی نمایش داده خواهد شد.

قبل از رزرو بلیط هواپیما یزد بهتر است بدانید که این شهر به دلیل معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی اصیلش در سال ۱۳۹۶به عنوان اولین شهر ایران و بیست و دومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

قیمت بلیط هواپیما بیرجند یزد

به منظور آگاهی از قیمت بلیط هواپیما بیرجند یزد می توانید از فیلتر داخل سایت استفاده کنید و چیدمان را بر اساس قیمت انتخاب کنید موضوعی که در سایت آنی تیکت 24 نمایش پروازها به طور پیش فرض به صورت پایین ترین نرخ نمایش داده می شود. یکی از معیارهای تعیین کننده نرخ بلیت، نوع ایرلاین خدمات دهنده می باشد.

سوغاتی نبردن از برخی شهرها کار بسیاری دشواری است بنابراین  قبل از رزرو بلیط هواپیما بیرجند هزینه اضافه بار را نیز لحاظ بفرمایید چرا که گذشتن از قطاب، کیک یزدی، باقلوا و حلوا در کنار پشمک های سنتی این شهر قلب بزرگی می خواهد که هر کس ندارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در گذشته به واسطه تعداد کم ایرلاین ها رزرو ارزانترین بلیط چارتر و یا لحظه آخری یکی از دغدغه های مسافرین بود اما امروزه با توسعه صنعت هواپیمایی و ظهور شرکت های ارائه دهنده اینگونه بلیت ها دیگر این مسئله مرتفع گشته است حتی این امر تا جایی بهبود یافته است که نه تنها برای مسیر رفت بلکه برای مسیر بازگشت( بلیط هواپیما یزد به بیرجند) نیز امکان رزرو چارتری فراهم می باشد.

برای خرید بلیط لحظه آخری می توانید چیدمان پروازها را بر اساس زمان قرار دهید. البته توجه داشته باشید دو ساعت قبل از زمان پرواز بر روی سیستم های رزرواسیون آنلاین اینگونه بلیت ها نمایش داده خواهد شد لذا بهتر است برای خرید مطمئن، زودتر اقدام به خرید بفرمایید.