برای اینکه بلیط هواپیما آلماتی را تهیه کنید راه های متنوعی وجود دارد که ما در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد. از طریق این مسیر هوایی شما به بزرگترین شهر کشور قزاقستان سفر می کنید که جمعیتی حدود 3 ملیون نفر را در خود جای داده است که حدود 15 درصد از کل آمار جمعیتی کشور قزاقستان به حساب می آید.

و نزدیک به 2.5 ملیون نفر از این تعداد در مناطق تالگر (Talgar)، بورالدای (Boraldai)، اوتگن باتیر (Otgen Batyr) و تعدادی دیگر از نواحی برون شهری قرار دارند. این شهر در سال های 1928 تا 1995 پایتخت سوسالیستی شوروی قزاقستان و همچنین پایتخت مستقل کشور قزاقستان بوده است.

البته در حوالی سال 1998 دولت وقت، پایتخت این کشور را به شهر آستانا (Astana) در شمال کشور منتقل  کرد. خود شهر آستانا بعد هها و در سال 2019 به نور سلطان (Nur-Sultan) تغییر نام داد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما آلماتی

اگر اهل گردشگری هستیید و خرید اینترنتی بلیط هواپیما آلماتی را انتخاب کرده اید، باید بدانید که سفری بسیار هیجان انگیز در انتظار شما است. این شهر یکی از شهر های بزرگ کشور قزاقستانن است و همچنین یکی از قطب های تجاری و فرهنگی این شکر به حساب می آیند.

همچنین به عنوان پرجمعیت ترین شهر کشور به عناو یکی از شهر های شناخته شده قزاقستان در جهان، شهرت بین المللی دارد.

از منظر منطقه ای، در کوه های جنوبی قزاقستان و در مجاورت مرز با کشور قرقیزستان در بخش کوه پایه ای رشته کوه های ایلی آلاتائو (Trans-Ili Alatau) در اتفاع حدود 900 متر از سطح دریا قرار دارد.

جایی که دور رودخانه آلماتینکا (Amlatinka) بزرگ و کوچک به بخش جلگه ای این منطقه سرازیر می شوند. از این رو اگر با بلیط هواپیما به این شهر می روید جاذبه ها و مناظر شگفت انگیزی در انتظار شما است.

در سال 2017 این شهر به عنوان یکی از فعال ترین شهر های جهان در زمینه موسیقی از سمت سازمان جهانی یونسکو انتخاب شد و از دیگر رویداد های مه در ان می توان به کنفرانس مراقبت های بهداشتی اشاره کرد که در طی آن بیانیه آلما آتا به عنوان یک الگو برای دنیا از سمت سازمان بهداشت جهانی اعلام شد.

قیمت بلیط هواپیما آلماتی

طبیعی است که در بحث گردشگری به هر نقطه و برای مثا در اینجا قیمت بلیط هواپیما آلماتی برای مسافران اهمیت داشته باشد. طبعی است که به غیز از مراودات دولتی و حکومت بین دو کشور ایران و قزاقستان، سایر سفر هایی که بین این دو کشور انجام میی شوند بیشتر جنبه گردشگری دارند.

از این رو بحث قیمت بلیط پرواز به آلماتی و نیز هزینه های گردشگری و اقامت در این شهر بسیار اهمیت پیدا می کند. برا ساسا تجربیاتی که در این مقصد گردشگری وجود دارد، می توان گفت این  شهر یکی از ارزانترین پرواز ها و نیز هزینه های سفر را در بین سایر شهر های خارجی دارد.

بطور نمونه هزینه اقامت در این شهر برای مسافرانی که با بلیط هواپیما آلماتی در هر روز برابر 7900 تنگه قزاقستان است که معادل 19 دلار است. این یعنی اگر قصد سفری یک هفته ای و گست زنی را داشته باشد باید تنها 133 دلار برای هزینه های خد در نظر بگیرید.

بلیط لحظه آخری و چارتر 

معمولا در سفر های خارجی تعاریف و بلیط لحظه آخری و چارتر قدری نسبت به چیزی که ما در پرواز های داخلی می بینیم متفاوت است.

برای مثال در سفر های خارجی ممکن است بلیط لحظه آخری آلماتی از دو هفته قبل برای این پرواز توسط برخی ایرلاین ها به فروش برسد و یا تا تنها 24 ساعت قبل از پرواز.

از این رو بهتر است از طریق ایرلاینی را که قصد دارید با آن سفر کنید اطلاعات لازم را در مورد این پرواز ها جویا شوید و یا با همکاران ما در بخش پشتیبانی سامانه آنی تیک 24 در هر زمانی که مایل هستید برای راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید.