بهتر است قبل از آنکه به فکر بلیط هواپیما مشهد استانبول باشید، نکاتی را در این سفر در نظر بگیرید. البته جای نگرانی نیست ما در اینجا برای شما در این زمینه صحبت می کنیم، تا بتوانید سفری بهتر و ایمن تر داشته باشید.

لازم به ذکر است که در شرایط کنونی به دلیل همه گیری بیماری کرونا، و بر طبق آخرین بروز رسانی ها حدود 49 درصد از پرواز ها از نقاط مختلف دنیا و مخصوصا ایران نسبتا به میزان مشابه پارسال انجام می شود و از سمتی دیگر حدود 70 درصد هتل ها در این شهر آماده هستند تا به مسافران در این شهر خدمت رسانی کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول

حتما سفر به این شهر بسیار برای شما هیجاه انگیز خواهد بود و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد استانبول می توانید از مرکز استان خراسان رضوی در ایرن، پرواز بسیار لذت بخشی به کشور ترکیه داشته باشید.

در طول دوران امپراطوری ها و شاهان زیادی از کشور های مختلف به این شهر چشم طمع داشته اند و شاید به این دلیل باشد که این شهر در نقطه بسیار استراتژیکی در دنیا قار دارد که مرز بین دو قاره آسیا و اروپا است. امروزه آن را به عنوان یکی از کلانشهر های تاریخی دنیا می شناسند.

این شهر حدود 1000 سال قبل از میلاد مسیح بنا گردید و تا مدت ها و به پایتخت امپراطوری عظیم بیزانس و در واقع همان قسطنطنیه یا پایتخت روم شرقی بدل گشت. البته بعد ها و در طول نبرد ها های زیادی عثمانی ها بر این شهر مسلط شدند.

اما باز، جلال این شهر باعث شد تا جایگاه خود را به عنوان پایتخت و قلب امپراطوری حفظ کند.

بعد ها و پس از تاسیس جمهوری ترکیه، نام این شهر به استانبول امروزی تغییر یافت. و امروزه شاهده آثار و بقایای تاریخی از گذشته باشکوه آن در جای جای شهر هستیم که سالیانه گردشگران زیادی را بلیط هواپیما به این هر رهسپار می کند.

قیمت بلیط هواپیما مشهد استانبول

لازم نیست نگران قیمت بلیط هواپیما مشهد استانبول باشید زیرا معمولا این پرواز ها به دلیل تعددی که دارند، نسبت به سایر مسیر های هوایی در دسته ارزانترین بلیط پرواز به استانبول به حساب می آیند.

مکان ها گردشگری باید هدفی باشد که شما بر اساس آن هزینه های خود را مدیریت کنید. برای مثال مسجد بزرگ ایاصوفیه، کاخ توپ قاپی یا همان قصر توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول مکان هایی هستند که تا به حال حتما اسم آن ها را شنیده اید.

اگر چه بیشتر مناطق گردشگری شهر در منطقه قدیمی شهر و بخش تاریخی سلطان احمد قرار دارند، اما در سایر نقاط شهر و همچنین اطراف آن جاذبه های گردشگری بسیار برای دیدن وجود دارد. از این رو بهتر است برنامه گردشگری خود را بر اساس لیست جاذبه های گردشگری که ما برای شما برای بلیط هواپیما استانبول تدارک دیده ایم برنامه ریزی کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر چه حجم پرواز ها در طول ماه همیشه تغییر داشته اما همه گیری کووید-19 باعث شده است تا بلیط لحظه آخری و چارتر کمتر در گیشه های فروش انلاین دیده شود.

اما لازم نیست نگران باشید زیرا اگر بلیط هواپیما مشهر استانبول را بطور سیستمی نیز رزرو کنید باز هم شانس زیادی دارید تا بتوانید ارزانترین نرخ پرواز را بدست آورید.