بندرعباس از جنوب به دریای خلیج فلرس منتهی می شود. همانطور که می دانید در سالهای قبل این دریا در اختیار پرتغالی ها بوده است، پرتغالی های بیش از صد سال در این بندر حضور داشتند و از آن به نفع خود استفاده می کردند؛ تا اینکه نهایت سربازان صفوی با اتحاد ارتش انگلیسی پرتغالیها را از بیرون کردند و روز 10 ردیبهشت را روز ملی خلیج فارس نامیده اند. برای شرکت در جشنی که هرساله به یاد این پیروزی بزرگ برگزار می شود، بلیط هواپیما یزد بندرعباس را خریداری کنید.

 همیشه بر سرنام خلیخ کشمکش و جدل هایی وجود داشته است و کشورهای منطقه به دنبال آن بوده اند که این خلیج را با نام کشورهای خود در جهان و به اسم خلیج عربی بشناسند. اما از دیرباز نامش خلیج فارس بوده است و به این نام نیز باقی خواهد ماند. زمانی در زمان محمدرضا شاه کشور امارات هواپیمایی با نام خلیخ عربی تاسیس کرد و اماده به پرواز شد. شاهنشاه به حالت اماده باش و جنگی درامد، کشور مزبور از ترس شاه ایران نام ایرباس مدرنش را سریعا تغییر داد. زمانی اقتدار نظامی و سیاسی ایران به قدری زیاد بود که کسی جرئت اهانت به ایران را نداشت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد بندرعباس

یکی از جزایر زیبای این استان که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد بندرعباس از آن دیدن کنید، جزیره هرمز می باشد. این جزیره رنگی، هنوز از دست ساخت و سازه و یورش انسانها مصون مانده است و جاذبه های زیادی برای اکتشاف در دل خود دارد. اگر پس از خرید بلیط هواپیما بندرعباس قصد کردید به این جزیره سر بزنید، فراموش نکنید که در بازدید از طبیعت اولین وظیفه ی ما احترام به زمین و آلوده نکردن آن است. برای رفتن به این جزیره باید از قایق استفاده کنید. از محلی ها بخواهید شما را به سرعت به جزیره می برند.

قیمت بلیط هواپیما یزد بندرعباس

جزیره ی هرمز به علت سواحل سرخ رنگش بسیار معروف است. علت خاک سرخ رنگ آن وجود یک نوع ماده ی معدنی می باشد. اگرهنگام قدم زدن برگردید و به رد قدم هایتان نگاه کنید می بینید که رنگ خاک تغییر کرده است که یکی دیگر از شگفتی های این جزیره است. جزیره هرمز دارای جاذبه های دیدنی زیادی است که پس از پرداختن قیمت بلیط هواپیما یزد بندرعباس می توانید یکی پس از دیگری آن ها را کشف کنید.

این جزیره ی کوچک دارای جاذبه های بیشماری است که هرکدام متفاوت از دیگری و دارای زیبایی منحصر به فرد خود می باشد. قطعا اولین چیزی که انتظارشرا خواهید داشت قلعه ی پرتغالی ها می باشد. غار الهه نمک فیروزه ای، دره سکوت و غار مراقبه از دیگر جاهایی هستند که حتما باید تازمانی که در این جزیره هستید و قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس به یزد، از آنها دیدن کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر قصد دید از غار را دارید پس از رزرو ارزانترین بلیط، لوازم و تجهیزات لازم برای اکتشاف غار را همراه داشته باشید. زیرا مسیر دسترسی به این غار خیلی آسان نیست. یکی دیگر از جاذبه های این جزیره که هرسال در نیمه دوم سال اتفاق می افتد، هنرمندان از نقاط مختلف کشور جمع می شوند و فرشی با استفاده از خاک های رنگی در کنار ساحل درست می کنند. این کار به رونق گردشگری در این جزیره کمک شایانی کرده است.

یکی دیگر از جاذبه های این جزیره که قبل از برگشت و  بلیط هواپیما یزد از آن دیدن کنید دره رنگین کمان می باشد. این شاید زیباترین منظره این جزیره باشد. لطفا به طبیعت احترام بگذارید و دست به این خاک و ترکیب این طبیعت نزنید.