تبریز علاوه بر جاذبه تاریخی و فرهنگی بیشمارش دارای جاذبه های طبیعی بیشماری نیز می باشد که می تواند پس از خرید بلیط هواپیما اردبیل تبریز از آن دیدن کنید. احتمالا با توجه با نوع موقعیت جغرافیایی و نوع آب و هوای این استان انتظار بازدید از طبیعت سرسبز، چشمه ها و آبشار های زیبا را دارید. بله درستن است ولی در کنار این جاذبه های دیدنی سرسبز وجود یک کویر زیبا در کنار این طبیعت بکر، چیزی است که پس از خرید بلیط هواپیما تبریز شما را شگفت زده خواهد کرد.

کویر قوم تپه، نام این کویر زیبا می باشد که تنوع خاصی به جاذبه های گردشگری این شهر بخشیده است. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری متفاوت این شهر قبرستان پینه شلوار می باشد. شاید بازدید از قبرستان بسیار خوشایند شما در طول سفر نباشد. اما این یک قبرستان معمولی نمی باشد. سنگ قبرهای این قبرستان بسیار خاص می باشد و دارای قدمت بسیار زیادی میباشد که توانسته است اسم خود را در فهرست جاذبه های گردشگری تبریز به ثبت برساند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل تبریز

پارک ملی کنتال یکی دیگر از جاذبه های پرطرفدار تبریز می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل تبریز از آن دیدن کنید. این منطقه در فصل بهار و با رویش لاله های سرخ رنگ به بهشتی غیر قابل وصف تبدیل می شود و تنها راه بازدید از این همه زیبایی و نقاشی سفر به این شهر ی می باشد. حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اردبیل از این پارک ملی که در دامنه ی کوه کنتال قرار گرفته است دیدن کنید.

جنگل ارسباران یکی دیگر از جاذبه های طبیعی این شهر می باشد. این جنگل علاوه بر مناظر طبیعی سرسبز و بکرش دارای جاذبه های تاریخی قدیمی مانند قلعه، بازار و بقعه شیخ شهاب الدین می باشد. این جنگل یکی از مکان های پر طرفدار تبریز می باشد که در جذب گردشگر بسیار موفق عمل کرده است. به همین منظور برای رفع نیازهای مسافران امکانات تفریحی رفاهی عالی در این منطقه ایجاد شده است.

قیمت بلیط هواپیما اردبیل تبریز

روستای صخره ای کندوان یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده این استان می باشد که باید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اردبیل تبریز از آن دیدن کنید. نمونه های بسیار منحصر به فردی از این روستا در دنیا وجود دارد که روستای کندوان یکی از آن ها می باشد. همچنین پس از بازدید از این روستا می توانید از عسل که محصول ارگانیک این روستا می باشد نیز تهیه کنید. عسل این روستا یکی از مرغوب ترین عسل های ایران می باشد.

سد امند یکی دیگر از تفرجگاه های بسیار عالی تبریز می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز به اردبیل از آن دیدن کنید و از تفریحات آن استفاده کنید. اینجا یک دهکده ی توریستی بسیار هیجان انگیز می باشد که مجهز به کلبه های چوبی، اقامتگاه های سنتی، کافی شاپ رستوران می باشد. این دهکده دارای باشگاه سوارکاری، زمین های فوتبال تنیس و گلف می باشد که به طور حرفه ای نیز به آموزش مشغول می باشند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

آبشار های مصنوعی، تفریحاتی مثل جت اسکس و قایق سواری، شاتل، پرندگان زیبا بر جذابیت این مکان گردشگری افزوده است که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و بازدید از منطقه گردشگری استفاده کنید.