خانه امیر نظام خانه ای قدیمی و زیبا در تبریز می باشد که تحت عنوان موزه قاجار آماده ی پذیرایی از شما مسافران و گردشگران می باشد. اگر به اشیا قدیمی و تاریخ ایران علاقه دارید، می توانید پس از خرید بلیط هواپیما ارومیه تبریز از این جاذبه ی دیدنی تاریخی بازدید کنید. برای بازدید از این خانه ی زیبا پس از خرید بلیط هواپیما تبریز باید خیابان شهریار را پیدا کنید. موزه قاجار درست نزدیک به بینارستان تخصصی کودکان قرار گرفته است. پیدا کردن این جاذبه ی گردشگری در تبریز کار بسیار راحتی می باشد.

این خانه یکی از زیبا ترین موزه های آذربایجان شرقی می باشد که با سفر به تبریز شناس بازدید از آن را دارید. با بازدید از این موزه گویا در زمان سفر کرده اید و به دوران قاجار برگشته اید. معماری اصیل و اشیا مربوط به دوران قاجار که در این موزه قرار گرفته است این حال و هوا را برایتان ایجاد خواهد کرد. می توانید به مراجعه به عکاس خانه و پوشیدن لباس های قاجاری عکسی زیبا از پان دوران در این خانه ثبت کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه تبریز

در کنار بازدید از این موزه ی زیبا پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه تبریز می توانید از خانه حیدرزاده، موزه ی آذربایجان و ارگ تبریز که در نزدیکی موزه ی نظام الدین قرار دارد دیدن کنید. امیر النظام الدین گروسی صاحب این خانه، فردی سیاسی و نویسنده بوده است، که از این خانه برای نگهداری ملزومات و وسایل مورد علاقه ناصر الدین شاه استفاده می کرد. پس از سقوظ قاجار این خانه توسط خاندان پهلوی ضبط گشت. در نهایت این خانه به عنوان موزه ی قاجار گشایش پیدا کرد و می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ارومیه از این خانه ی سنتی ایرانی دیدن کنید. آینه کاری و گچبری های این خانه چیزی نیست که بتواند بدون توجه از کنار آنها بگذرید.

قیمت بلیط هواپیما ارومیه تبریز

در اطراف این خانه ی قاجاری رستوران ها و کبابی های بسیار مشهور و قدیمی وجود دارد که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما ارومیه تبریز به آن مراجعه کنید و از طعم لذیذ غذاهها لذت ببرید. برای امتحان کباب ترکی های بسیار خوشمزه به کبابی حاج علی مراجعه کنید تا از طعم واقعی کباب ترکی اصیل لذت ببرید.

بعد از صرف غذا وقت آن رسیده است که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز به ارومیه از دومین موزه تاریخی ایران دیدن کنید. ارگ تبریز پس از موزه ی ملی تهران به عنوان دومین موزه ی تاریخی ایران به ثبت رسیده است. در این موزه اشیای بسیار با ارزشی مربوط به دوره های مختاف تاریخ مشاهده خواهید کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

مجموعه ای که در موزه ی ارگ تبریز پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری مشاهده می کنید، موزه ای بسیار گرانقیمت و با ارزش می باشد که برای در امان بودن از دستبرد دزدان فرهنگی و قاچاقچیان آثار باستانی مجهز به بروزترین دستگاه های امنیتی و دوربین های فوق حرفه ای می باشد که همه نشانگر ارزش بیش از حد این مجموعه می باشد. همچنین نسخه هایی از کتب بسیار قدیمی دست نویسی در این موزه نگهداری می شود؛ این کتاب ها در مورد تاریخ، هنر و فرهنگ ایرانی می باشد که قدمتی طولانی دارد و بر غنای مجموعه افزوده است.