از خطوطی که تازه به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور اضافه شده، مسیری است بین این دوشهر که با بلیط هواپیما بابلسر تهران می توانید سفری بسیار آسان را در این میان انجام دید.

اگر بخواهید از راه های زمینی برای رسیدن ب پایتخت استفاده کنید، بر اساس نقشه های راه های کشور دو مسیر برای اینکار وجود دارد. پایتخت از لحاظ جغرافیایی در جنوب غربی این شهر ساحلی قرار دارد پس بنا بر این نزدیک ترین راه هایی که می توان انتخاب کرد، و مسیر هستند.

یکی از سمت شهر آمل می گذرد که راه نزدیک تر است و درازای آن در حدود ویست و سی کیلومتر است و دیگری از سمت شهرستان قائم شهر به کلان شهر پایتخت متصل می شود که حدود پنجاه کیلومتر بیشتر تخمین زده می شود یعنی چیزی در حدود سه الی پنج ساعت رانندگی در شرایطی که جاده ها خلوت باشند وپدیده هایی مانند باران و برف حرک شما را کند نکنند.

این مسی ها از سمت شرق پایتخت و پس از گذر از شهر پردیس به آن وارد می شوند. اگر مایل باشید می توانید راه زمینی را انتخاب کنید اما اگر برای رسیدن به این شهر عجله دارید و یا می خواهید سفری راحت تر داشته باشید پرواز گزینه بسیار عالی برای این کار است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بابلسر تهران

شهر کوچک، زیبا و ساحلی که در آن قرار ارید را می توانید با رزرو انلاین بلیط هواپیما بابلسر تهران به مقصد بزرگ ترین شهر کشور ترک کنید. اگر اهل سفر و گشت و گذار باشید ایده های زیادی وجود دارد تا در پایتخت اوقات خوبی را سپری کنید.

برای افرادی که اهل شمال کشور هستند و یا برای کار و با تحصیل در انجا زندگی می نند شاید رفتن ب ییلاقات پایتخت چندان جاذبه زیادی نداشته باشد اما قطعا بازدید از دیگر نقاط آن مانند، موزه ها و مراکز خرید و تفریحی بیشماری که در اینجا وجود دارد، هیجان انگیز خواهد بود.

یکی از تفریحات بسیار جذابی که می توانید در این شهر تجربه کنید، انجام ورزش های هوایی است. تقریبا از دو ده پیش علاقه مندان زیای در داخل کشور و خصوصا پایتخت به فعالیت در این زمینه ها و انجام این دسته از ورزش ها روی آورده اند.

می توانید سری به سایت پروازی شهر در شمال این شهر بزنید جایی که خیلی از علاقه مندان به پرواز با پاراگلایدر مشغول هستند و حتی اگر مایل باشید می توانید در اینجا به گذراندن دوره های آموزشی و یادگیری آن ها بپردازید.

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد وجود پارک ها و مجموعه های آبی و پیست های کارتین و اتوموبیل رانی است.

قیمت بلیط هواپیما بابلسر به تهران

همان طور که می دانید به دلیل شرایط اقتصادی که در سال های اخیر به وجود آمده، بیشتر مسافران نگران قیمت بلیط هواپیما بابلسر تهران هستند و از همین رو سفر زیمینی را برای رسیدن به این شهر ترجیح می دهند.

باید گفت اولین نکته ای که بیشتر افراد را برای انجام رزرواسیون یک پرواز از انجام این تصمیم و خرید بلیت منصرف می کند، این است که شاید نرخ پرواز های زیاد باشد.

اما برای بررسی این کار تنها لازم است تا با استفاده از سیستم آنی تیکت 24 تاریخ مورد نظر خود را برای حرکت از این شهر سالی به سمت پایتخت وارد کنید و نتایج را ببینید. نکته ای که وجود دارد این است که اگر صبور باشید و به دقت تغییرات را زیر نظر بگیرید، قطعا می توانید به نرخ مناسبی برای سفر دسترسی پیدا کنید.

از همین رو بهتر است برای سفرتان زمان کافی در اختیار داشته باشید و از قبل برنامه ریزی درستی انجام دهید. این دو راه به شما کمک می کند تا خرید مناسب انجام دهید. و همچنین اگر مایل به بازگشت باشید، بلیط هواپیما تهران به بابلسر را نیز می توانید به صورت همزمان با مسیر رفت رزرو کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

در بیشتر مسیر های هوایی بلیط لحظه آخری و چارتر به عنوان ارزان ترین پرواز ها شناخته می شوند و به همین دلیل مسافران همیشه سعی می کند رزرو خود را تا شرایط و لحظات نزدیک به رواز به تاخیر بیاندازند تا توانند ارزان ترین بلیط هواپیما بابلسر و بلیط هواپیما تهران را خریداری کنند.

هرچند رزرو پرواز ارزان قیمت فکر بسیار خوبی به نظر می رسد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط هواپیما از بابلسر به تهران همه روزه به صورت چارتری به فوش نمی رسد و ممکن است قادر به پیدا کردن پرواز های لحظه آخری هم نباشید.

از این جهت بهتر است سعی کنید چند روز قبل از انجام سفرتان لیست نرخ ها را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت لزوم تاریخ مورد نظر تان را از قبل به صورت سیستمی رزرو کرده باشید.