شهر تهران یکی از آلوده ترین پایتخت های دنیا می باشد اما جاذبه ها و روستاهای تفریحی بسیار زیادی در اطراف این شهر وجود دارند که در پایان هر هفته خانواده های بسیار زیادی به دامان این روستاها پناه می‌برند تا کمی در سکوت و هوای تازه هم زندگی کنند از این رو یکی از بهترین توصیه ها برای مسافران خارجی از طریق بلیط هواپیما بانکوک تهران به این شهر سفر کردند روستاهایی که در ادامه بیان می‌گردد.

از جمله روستاهایی که به عنوان بهترین جاذبه گردشگری اطراف شهر تهران شناخته می شوند و دارای آب و هوای بسیار دلنشینی هستند که می‌توانید ساعت را در آن از زندگی لذت ببرید می‌توان به روستای زرین دشت اشاره کرد، این روستا که در ۴۰ کیلومتری جنوب فیروزکوه قرار دارد روستای ییلاقی بسیار مطبوع می باشد  که هر هفته گردشگران بسیاری به این روستا سفر می کنند.

این روستا در اطراف رودخانه حبله رود قرار دارد از سوی دیگر چشمه های معدنی بی نظیری چون خمده و دریابک می باشد که به گفته بسیاری از اهالی دارای خواص درمانی است نیز در این روستا خودنمایی می کند. کوچه باغ های بی‌نظیر این روستا در کنار میوه های رنگارنگ و هوای سرشار از اکسیژن باعث گردیده که تهرانی های بسیار زیادی به روستا روانه شوند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک تهران

اگر می خواهید متفاوت ترین خرید بلیط هواپیما بانکوک تهران خود را تجربه کنید وارد سایت آنی که ۲۴ شویم این سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و بالاترین ضریب امنیت در حفظ حریم شخصی و مالی افراد تعامل بسیار گسترده با ایرلاین ها و شرکت های چارتری افغانستان یکی از محبوب ترین سایت برای رزرو بلیط هواپیما بانکوک می باشد.

قیمت بلیط هواپیما بانکوک تهران

امروزه بحث قیمت بلیط هواپیما خارجی بخصوص مسیر های محبوبی همچون بانکوک تهران به یکی از مهم ترین و در عین حال سخت ترین چالش های مسافران این پروازها می باشد چرا که نرخ بالای این مسیرها با توجه به انجام این پروازها از کشور های ثالث و کاهش ارزش پول ملی فکر مسافرت را از ذهن بسیاری از خانواده های متوسط ایرانی خارج کرده است.

از دیگر روستاهای پایتخت می‌توان به روستای آب نیک اشاره کرد؛ این روستا که در مناطق سرسبز و خوش آب و هوای شمیران قرار دارد در ۱۲ کیلومتری شرقی فشم می باشد که سفری دلنشین را برای شما فراهم می کنند. روستای افجه از دیگر روستاهای ییلاقی تهران می باشد که در ناحیه کوهستانی البرز قرار دارد و در پاییز و زمستان هوایی خنک و در تابستان هوایی دلنشین را برای مسافران  بلیط هواپیما تهران فراهم می کند.

 رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط هواپیما تهران به بانکوک از جمله مسیرهایی است که با توجه به حجم ایرانی ها و دانشجویان مقیم این کشور، امکان رزرو بلیط چارتر و لحظه آخری توسط شرکت های چارتری می باشد. شما در صورت انتخاب یک پرواز اکونومی و در عین حال لحظه آخری می توانید در شرایط عادی یا خاص پروازی اقتصادی را تجربه کنید.

روستای امامه و آبشار کلوگان نیز از دیگر جاذبه‌های طبیعی پایتخت می باشند که تنها با ساعاتی مسافرت و دور شدن از شهر تهران، می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد تا آخر هفته کم نظیر را در آن تجربه نمایید البته با رعایت نظافت که نشان از فرهنگ برتر خانواده های ایرانی دارد.