اگر اهل میوه خوردن هستید امکان ندارد که نام مرکبات علی الخصوص لیمو جهرم به گوشتان نرسیده باشد. این شهر زیبا که سرشار از محصولات مختلف است همیشه مورد توجه کسبه و بازاریان بوده و در فصول تابستان بلیط هواپیما تهران جهرم جهت مراودات اقتصادی محصولات، مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

آباد بودن جزو ویژگی جدا نشدنی این منطقه است بطوریکه بر اساس اسناد تاریخی این شهر توسط اردشیر اول در سده سوم قبل میلاد مسیح به دلیل سرسبزی و آب وهوا مناسب بنا گردید و حکیم ابوالقاسم فردوسی هم در شاهنامه از این شهر با نام” گهرم ” 17 بار یاد می کند و از سرسبزی و آبادانی آن تمجید می کند. آثاری همچون چهار طاق و قلعه گبری وحضور شخصیت هایی همچون باربد و جاماسب حکیم صحه بر این شهر باستانی دارد.

این خطه ی زیبا در طول تاریخ ایجاد خود دچار فراز و فرودهای بسیاری بوده اما نقطه عطفی که موجب شد در تشکیل جهرم امروزی تاثیر بسزایی داشته باشد، غرس انبوه درختان خرما در دوران صفویه و زندیه بوده است، که با توجه به شرایط جوی این منطقه منجر به توسعه کاشت نهال های خرما شد و این شهر را به یکی از قطب های صنعت خرما تبدیل کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران جهرم

اگر زیباترین فصل سال را بهار فرض کنیم زیباترین استان در این فصل، فارس خواهد بود. پس هر چه سریع تر بلیط هواپیما تهران جهرم را بصورت اینترنتی خرید بفرمایید چرا که در این فصل مشتریان زیادی دارد. البته ناگفته نماند که بلیط هواپیما جهرم به تهران را هم طبق شرایطی که در ادامه ذکر شده، می توانید با قیمت مناسب رزرو بفرمایید تا در هنگام بازگشت از این شهر هیچگونه دغدغه ای نداشته باشید.

جهت رزرو آنلاین بلیت کافی است آنی تیکت 24 را در گوگل سرچ نموده و مطابق راهنمایی های سایت اقدام نمایید. اگر قبل از سفر دچار مشکل شده اید و به پرواز نمی رسید با تماس به پشتیبان سایت ما طبق دستورالعمل و در راستای مشتری مداری بلیط شما کنسل خواهد شد.

ثبت 56 اثر تاریخی این شهر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موجب شده که بلیط هواپیما جهرم مورد استقبال خیل عظیمی از گردشگران قرار بگیرد.  از جمله این موارد می توان اشاره داشت به :

قلعه گبری که یک قلعه مسکونی با ویژگی های دفاعی است در دوران ساسانی احداث گردیده است و وجود حوضچه آب شیرین جهت تصفیه آب باران و هدایت آن به چاه سنگی، این بنا را متمایز از سایر قلعه های کشور نموده است.

مقبره جاماسب حکیم، که شخصیتی است بنا بر روایات گوناگون رابطه هایی با دین زردشت داشته و مقبره ایشان بر فراز کوهی با سنگ های تراشیده شده و سطحی صاف که بیانگر معماری زمان ساسانیان است بدون استفاده ازملات و مصالح دیگر بنا گردیده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران جهرم

برای رزرو بلیط هواپیما تهران جهرم با قیمت مناسب،کافی است زمان هایی که دیگران تمایلی به رفتن به فرودگاه یا سفر به این خطه را ندارند انتخاب نمایید، چرا که اکثر مشتریان از پروازهایی که در زمان های آغازین صبح صورت می گیرد یا در ایام آخر هفته که امور اداری تعطیل هستند پرهیز می کنند. اکثر شرکت های چارتر کننده در این مواقع جهت پر کردن صندلی های خالی هواپیما قیمت خود را تا حداقل امکان کاهش می دهند و این مناسبترین زمان برای رزرو بلیط می باشد.

قدمگاه جهرم یا آتشکده، چهار طاقی آتشکده، مسجد جامع جهرم، بازار جهرم، مسجد و مدرسه خان جهرم، مسجد جامع، آبشار خفر، چهارطاقی زاغ جهرم، کاروانسرای مخک، آتشکده چهارطاقی قطب‌آباد، تل قلعه جهرم و … از جمله جاذبه های تاریخی این شهر هستند، لیکن جاذبه‌های طبیعی و زیبایی همچون: غارهای طبیعی بونیز، شفق، ویشو و تاودان، غار سنگتراشان چشمه تنگاب و چشمه آب چک چک  و آب مروارید خفر هم میزبان هزاران گردشگر استان فارس است.

ارزانترین بلیط چارتر ولحظه آخری

ارزانترین بلیط چارتر یا لحظه آخری تهران به جهرم را از ما بخواهید. شرکت خدمات هواپیمایی پرتو شرق با تعامل گسترده ای که با  ایرلاین های مختلف دارد این قول را به تمامی مشتریان خود می دهد که تا جایی که ممکن است، بلیط هایی با قیمت حداقلی در دسترس عموم قرار دهد. البته بعضی از مشتریان، کیفیت پرواز برای آنها بسیار مهم است و تمایل دارند که پرواز راحت تری را داشته باشند که سایت ما برای آنها پرواز های فرست کلاس  در نظر گرفته است.

اگر از تمام این مباحث بگذریم از بحث شیرین سوغاتی های لذیذ این شهر نمی توان گذشت. خرما آن هم نه از نوع معمولی بلکه از نوع شاهانی، رطب، قصب و خارک و مرکباتی لذیذی همچون پرتقال، لیموترش و شیرین، نارنگی، نارنج، بالنگ، بهارنارنج و .. نمی توان به راحتی گذشت. پس بلیط هواپیما تهران را برای بردن این خوراکی ها لذیذ از پیش رزرو داشته باشید.