معمولا زاهدان را به عنوان یک شهر توریستی و یا یک قطب گردشگری در نظر نمی گیرند. اما باید بدانید که همین شهر و استان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار متنوعی می باشد. با خرید بلیط هواپیما کرمان زاهدان می توانید از دیدنی های طبیعی و تاریخی زاهدان دیدن کنید. یکی از مشهورترین بناهای این شهر مسجد مکی می باشد.

مسجد مکی یکی از بزرگترین مساجد جهان اسلام و از معروفترین مساجد اهل سنت در ایران می باشد. این مسجد بیشتر با کمک مردم ساخته شده است و الهام گرفته از بنای مسجد پیامبر و مسجد سلطان احمد می باشد. البته کشورهای عربی نیز در ساختن آن کمک کرده اند. این مسجد به مرور زمان و با افزایش جمعیت توسعه پیدا کرده است و امروزه به یکی از بزرگترین و مهمترین مساجد اسلامی تبدیل شده است که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما زاهدان از آن دیدن کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان زاهدان

این استان پهناور دارای تنوع آب و هوایی نیز می باشد، مثلا زاهدان دارای آب وهوای گرم و خشک ولی خاش دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد. اگر پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان زاهدان قصد دیدن از شهرستان خاش را نیز داشتید، فراموش نکنید از کوه تفتان نیز دیدن کنید.

این کوه جز آتشفشان های نیمه فعال قرار دارد و از دهانه آن همواره بخار های گوگرد متصاعد می شود. مسیر صعود به کوه به جز در زمستان که بسیار خطرناک می شود، در بقیه سال بسیار هموار می باشد و همه ساله کوهنوردان زیادی برای صعود به قله ی این کوه و ثبت در کارنامه ورزشی خود به این شهر سفر می کنند. همچنین می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان در مجتمع تفریحی دره گل کمی استراحت کنید. این مجتمع تفریحی مجهز به خوابگاه، رستوران و آلاچیق می باشد که برای استراحت در بین راه مکان بسیار عالی می باشد.

قیمت بلیط هواپیما کرمان زاهدان

همچنین در بین مسیر و پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمان زاهدان، دهکده گردشگری تمنان نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این روستا در دامنه ی کوه تفتان قرار گرفته است و از آن به عنوان بهشت این منطقه یاد می کنند. به علت نزدیکی به کوه آتشفشانی نیمه فعال تفتان در این روستا چشمه های آب گرم و سرد زیادی وجود دارد که دارای خواص درمانی فوق العاده ای می باشد. در این روستا می توانید یک روز زندگی با عشایر و در سیاه چادرهای آن ها را تجربه کنید و از نزدیک شاهد گذر زندگی این مردمان غیور و زحمت کش باشید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زاهدان به کرمان و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از غذاهای محلی این منطقه نیز امتحان کنید. از دریاچه سر دریا و سرو کهنسال که بسیار برای مردم این منطقه مورد احترام می باشد دیدن کنید و از سوغات این شهر نیز خریداری کنید.

اگر به سمت روستای سنگان بروید، باغات انار زیبایی را مشاهده خواهید کرد. انار سنگان در ایران بسیار مشهور می باشد و دارای کیفیت بسیار بالای می باشد. از این محصول رب انار و سرکه ی انار درست می کنند و آن را برای فروش به دیگر شهر ها می فرستند. طعم این محصولات واقعا بی نظیر و عالی می باشند و می توانید برای سوغات تهیه کنید.