تمامی استان فارس به عنوان یک منطقه که سرشار از آثار تاریخی است و حس ایرانی بودن و افتخار را در وجود هر ایرانی زنده می کند؛ برای اکثر افراد، سفر به آن جذاب و دلنشین می باشد و هر فردی به دنبال یافتن اصالت هزاران ساله خود به این خطه سفر می نماید. امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و احداث فرودگاه در اکثر شهرهای این استان امکان سفر به بخش های تاریخی و سیاحت در آن بسیار راحت شده است. شهرستان لامرد هم با برخورداری از یک فرودگاه بین المللی توانسته است به پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی  از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران لامرد بپردازد و امکانات رفاهی مناسبی در حد استاندارد های جهانی ایجاد نماید که زمینه ساز پیشرفت صنعت گردشگری در این استان خواهد شد.

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی این منطقه رودخانه مهران می باشد. این رودخانه که از ارتفاعات کوه‌سیاه و شمال کوه گاو‌بست سرچشمه می گیرد، منظره ای زیبا در فصول پر باران سال ایجاد می نماید. جاذبه تاریخی نقش برجسته سراب بهرام پادشاه ساسانیان  که متعلق به دوران ساسانی است. تصویر بهرام دوم بر روی آن حک شده است. این اثر خودش به تنهایی می تواند برای هر کشوری یک هویت و نماد باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران لامرد

همیشه با ظهور پدیده های نوظهور دیدگاه های مختلفی در برابر آن شکل می گیرد. برخی افراد موافق بعضی بی تفاوت و برخی هم مخالف شدید آن می باشند. برای بلیط هواپیما تهران لامرد با ظهور پدیده ای بنام شبکه جهانی و فضای مجازی امکان خرید آن بصورت اینترنتی و غیر فیزیکی صورت گرفت که در این بین برخی افراد بخصوص افراد مسن و پیشکسوت تمایل به این طریق رزرو بلیط ندارند و به همان روش کلاسیک آژانس های مسافرتی علاقه مند هستند.

بلیط هواپیما لامرد با کشف ذخایر نفتی در این خطه بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت و تعداد پروازها و ایرلاین های ارائه دهنده این مسیر پروازی افزایش یافتند. بگونه ای هم اکنون سه پرواز مستقیم به پایتخت و چند پرواز به شیراز و بندر عباس دارد که نشان از اهمیت این شهر دارد .

این شهر بنا بر اسناد بدست آمده و اکتشافات صورت گرفته در تل تاریخی کنارو روستای رکن آباد، قدمتی پنج هزار ساله را برای آن در نظر گرفته اند. در تل علامرودشت هم با سفال نخودی بدست آمده که به زیبایی طراحی و منقش شده قدمت شش هزار ساله و حتی بیشتر را از دید پژوهشگران می توان برای آن متصور شد. بر کسی پوشیده نیست که حکومت هخامنشیان و ساسانیان با حکمرانی در این خطه، ابرایران زمان را تشکیل داده اند؛ گوشه هایی از آثار این حکومت بزرگ با کشف سرستون ها، آتشکده ها و دیگر آثار در این منطقه به اثبات رسیده است که خود گواه ریشه کهن و اصالت مردمان این دیار را می دهد.

قیمت بلیط هواپیما تهران لامرد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بطور کلی برای بلیط هواپیما تهران لامرد دو نوع بلیط سیستمی و چارتر وجود دارد. در نوع سیستمی قیمت ها در تمام بازه ی زمانی مجاز برای رزرو، ثابت و غیر قابل تغییر می باشد اما چارتر بگونه است که توسط برخی افراد و شرکت ها خریداری می شود بنابراین ممکن است در صورت عدم تکمیل این صندلی ها نرخ های آن شدیدا کاهش یابد.

بلیط هواپیما تهران جدا از گردشگران همیشه پذیرای تکنیسین های حوزه نفتی بوده است چرا که سومین پالایشگاه گاز ایران با اسم پالایشگاه پارسیان در این منطقه مشغول فعالیت می باشد. این پالایشگاه پس از عسلویه به عنوان دومین مرکز وظیفه تزریق گاز به شبکه سراسری را بر عهده دارد که نشان از اهمیت بیش از پیش این منطقه می دهد. از سوی دیگر صنایع زیر ساختی مانند کارخانه سیمان لامرد نیز با جذب نیروهای جوان توانسته نیازهای صنعت عمران را در این منطقه تا حد زیادی مرتفع نماید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

درادامه بحث قبل باید اشاره کرد که در صورتی که استقبال مسافران از یک مسیر پروازی بسیار پایین باشد این شرکت ها بلیط چارتر خود را به لحظه آخری تغییر وضعیت می دهند. مانند بعضی از ایام سال که این اتفاق برای تهران به لامرد یا بلیط هواپیما لامرد به تهران رخ می دهد. در این صورت شما یکی از افراد خوشبخت هستید چرا که می توانید یکی از ارزانترین بلیت های این مسیر را بسیار راحت رزرو بفرمایید.

این شهرستان طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته در سال نود وپنج بالغ بر سی هزار نفر جمعیت دارد. شرایط اقلیمی در این خطه با توجه به موقعیت جغرافیایی آن گرم و خشک در تابستان و سرد خشک در زمستان می باشد از این رو رویش درختان و گیاهان گرم سیری مانند خرما، نارنج، گندم، جو، تنباکو و … در این دیار امکان پذیر است.