از استان سیستان و بلوچستان پرواز های زیادی به شهر های مختلف ایران صورت می گیرد از همین رو از اکثر شهر هایی که انتخاب کنید می توانید به مقاصد دیگر و کلان شهر های اصلی کشور پرا نجامم دهی. بلیط هواپیما زابل مشهد نیز راهی است که بتوانید از جنوب شرق به شرق کشور سفر کنید.

در خصوص مبدا این پرواز باید گفت، شهر زابل یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شهر های ایران در جهان است، در گذشته آن را با نام هایی نظیر آریکادا نیز می شناختند و  قدمت  سکونت در این منطقه را بین 5 تا 7 هزار سال پیش تخمین زده هستند و بقایای شهر سوخته در حدود 45 کیلومتری جنوب ان شهرستان به خوبی گویای این مسئله است.

امروزه این آن را به عنوان شهری مرزی و تجاری در جنوب شرق کشور و نزدیکی به مرز ایران و افغانستان می شناسیم که دارای آ و هوای گرم و کویری است. جمعیت ساکن در آن 200 تا 300 هزار نفر تخمین زده شده است که اکثریت آن را قومیت بلوچ تشکیل می دهند و بیشتر مردمان این دیار اهل سنت هستند.

از آنجایی که بازارچه های مرزی نظیر میلک و گمشاد، نقش به سزایی در اقتصاد و مردم این منطقه تجارت کشور دارند و به دلیل همجواری به کشور افغانستان، امکان سفر های هوایی نیز برای سهولت رفت و آمد و تردد برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما زابل به مشهد

لازم نیست تا سایت های مختلف را برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما زابل به مشهد جستجو کنید، تنها کافی است تا به دنبال تاریخ های مورد نظر خود را در آنی تیکت 24 باشید.

البته بد نیست تا در اینجا به موارددی در مورد فرودگاه این شهر اشاره نماییم. این مجموعه در ده کیلومتری شمال شرق شهر واقع شده است و در رده بندی های سازمان هواپیمایی، به عنوان یک فرودگاه داخلی شناخته می شود.

در حال حاظر دارای یک باند فرود، برج مراقبت و سالن های ترانزیت است، که در سال های بعد بنا است تا امکانات دیگری به آن اضافه گردد. در حال حاظر بیشتر پرواز ها از این فرودگاه به مهرآباد تهران، فرودگاه بین المملی هاشمی نژاد در مشهد و نیز ایرانشهر انجام می شوند.

پرواز هایی که به پایتخت صورت می گیرند همه روزه و در مسیر رفت و برگشت برقرار هستند.

اما بر اساس برنامه پروازی این فرودگاه، در دو روز سفر هایی به مرکز خراسان رضوی صورت می پذیرند که این پرواز ها نیز دو طرفه هستند یعنی اگر قصد بازگشت داشته باشید می توانید بلیط هواپیما مشهد به زابل را نیز رزرو کنید. در خصوص ایرانشهر نیز این پرواز های یک روز در هفته وجود دارند.

قیمت بلیط هواپیما زابل مشهد

همان طور که از نقشه های جغرافیایی پیدا است، فاصله این دو شهر در حدود 850 کیلومتر بر آورد می شود. اگر بخواهیم قیمت بلیط هواپیما زابل مشهد را در مقایسه با سایر روش های رفت و آمد بررسی کنیم، در خواهیم یافت که راه اول یعنی ررو یک پرواز به مراتب بهتر خواهد بود.

قطاری برای سترسی به پایتخت معنوی ایران از این شهر وجود ندارد و شما اگر بواهید از خطوط راه آهن به سمت خراسان رضوی بروید، باید در ابتدا به شهر زاهدان رفته و سپس از آنجا این مسیر طولانی را با حدود 12 الی 13 ساعت سپری کردن در قطار طی کنید.

استفاده از اتبوس نیز به نحوی همین گونه است، با این تفاوت که شاید راحتی یک سفر با قطار را نداشته باشد. و سر آخر نیز استفاده از ماشین های شخصی، راهی که کمتر توصیه می کنیم.

اگر بخواهید با اتوموبیل شخصی سفر کنید، باید هزینه بنزین، جاده های بعضا پر خظر کویری، بروز طوفان های شن در این منطقه و نیز سختی رانندگی 10 الی 12 ساعته را در نظر داشته باشید.

مسافتی که شما با رزرو ارزانترین بلیط های پرواز می تواند در بازه زمانی 1.5 ساعته طی کنید. رای تاریخی که می خواهید سفر کنید، سری به سامانه ما بزنید تا بتوانید بهترین نرخ پرواز را برای بلیط هواپیما از زابل به مشهد مشاهده کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

معمولا پیک سفر ها در این دو شهر در دو حالت اتفاق می افتد، یکی ایام مراسم های مذهبی و دوم تعطیلات عید و یا تابستان. از این رو در این بازه های زمانی می توان انتظار داشت که حجم سفر ها بیشتر شود و بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما زابل و بلیط هواپیما مشهد بیشتر در لیست های فروش پرواز، خود نمایی کنند.