یکی از بهترین راه های رسیدن به شرق کشور از استان پهناور هرمزگان، بلیط هواپیما بندر عباس مشهد است. این شهر بندری با ابعادی در حد 80 کیلومتر مربع، به دلیل وسعت و همچنین جمعیت 600 هزار نفری به عنوان مرکز این استان شناخته می شود.

در سال های 1350 فرودگاهی در این شهر بنا شد که در ابتدا، کمی با شهر فاصله داشت و برای رسیدن به آن باید فاصله 6 کیلومتری را طی می کردید. اما امروز با گسترش فضا های شهری می توان گفت این فرودگاه جزی از شهر به حساب می آید.

این مکان در شرق بندر قرار دارد و پرواز های بین المللی و همچنین داخلی زیادی به مقصد های مختلف از آن صورت می گیرد. البته به جز مسیر هوایی می توانید راه های زمینی را نیز برای رسید به پایتخت معنوی ایران انتخاب کنید اما شاید، دشواری و طولانی بودن ان ها شما را منصرف کند.

برای مثال شما با استفاده از خطوط راه آهن می توانید مستقیما از این شهر ساحلی خود را به مشهد برسانید اما برای استفاده از قطار مانی در حدود 15 الی 16 ساعت را در راه خواهید بود.

از طرفی با استفاده از وسایل نقلیه شخصی نیز، 3 مسیر از سمت استان کرمان را در پیش خواهید داشت، که البته چیزی در حدود 1300 تا 1500 کیلومتر مسیر زمینی است. به همین دلیل شاید بهتر باشد راه چاره آسان تر را انتخاب کنید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بندر عباس به مشهد

شاید دلایل زیادی را بتوان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما بندر عباس به مشهد نام برد، اما قطعا یکی از آن ها جاذبه های توریستی و طبیعت گردی استان خراسان رضوی است.

مرکز استان هرمزگان شهر زیبا و بندری است و به دلیل قرار گیری در نزدیکی دریا و بخش انتهایی دامنه های البرز دارای ارتفاعات کمی است و علی رغم قرار گیری در کنار در یا دارای روز های آفتابی زیاد و بارش های کم است، چنان چه بر اساس دادهه های هواشناسی، میزان بارش های سالیانه در این منطقه چیزی نزدیک به 180 میلیمتر در سال گزارش شده است.

اما اگر به سمت استان خراسان رضوی برویم، با افزایش ارتفاع کاملا محسوسی مواجه خواهیم بود. اگر عازم این شهر مقدس هستید و برای اولین بار در ماه های پاییز، زمستان و یا اواخر بهار به آن سفر می کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که پا به شهری می گذارید که آب و هوای آن کاملا غیر قابل پیش بینی و خوب قاعدتا، بر خلاف هوای بندر، از گرما در آن خبری نیست.

برخی افراد سفر های تفریحی را جهت گردش در طبیعت زیبای اطراف مرکز استان خراسان رضوی انجام می دهند. اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید، از گزینه های بسیار خوبی که در دست دارید. رفتن به قله سیرباد، و بینالود است.

همیشه تصور همه این بوده که بینالود با ارتفاع حدودی 3200 متر از سطح دریا بلند ترین قله این استان است. حال انکه در سال های گذشته و با برسی هایی که صورت پذیرفته مشخص گردیده که سیرباد با ارتفاع 3340 متر در جایگاه مرتفع ترین نقطه این قسمت از کشور قرار دارد.

قیمت بلیط هواپیما بندر عباس مشهد

کافی است تا به آنی تیک 24 را در هر ساعتی از شبانه روز که می خواهید سر بزنید تا قیمت بلیط هواپیما بندر عباس مشهد را پیدا کنید.

 در سال های اخیر نوسانات بازار تاثییرات زیادی بر نرخ انواع کالا ها و تبادلات گذاشته است، ممکن است در برخی روز های سال نرخ مناسب برای سفر هوایی را پیدا نکنید. اما این را در نظر داشته باشید، نرخ پرواز بین این دو شهر حتی برای بلیط هواپیما مشهد به بندر عباس کاملا یه صرفه است.

به این دلیل که همان طور که پیش تر گفتیم فاصله بین این دو شهر نسبتا زیاد است و همچنین سختی یک سفر زمینی را هم که در نظر بگیریم این مسئله، یعنی لازمه وجود یک مسیر هوایی کاملا واضح تر می شود.

البته جای نگرانی نیست چرا که همکاران ما در این سامانه در تلاش هستند تا ارزانترین نرخ های پرواز را در روز های مختلف سال در اختیار شما قرار دهند.

رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر اندکی پرواز ها را زیر نظر بگیرید و صبر داشته باشید، قطعا می توانید بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما بندرعباس و بلیط هواپیما مشهد را برای رفت و آمد بین این دو شهر رزرو نمایید. اما از طرفی باید به این نکته هم توجه داشت که داشتن یک برنامه برای سفر به مراتب بهتر است تا یک سفر از پیش تعیین نشده و ناگهانی.

به این دلیل که این نوع از بلیت های پرواز قابلیت استرداد را به مشتریان نمی دهد و در صورتی که نتوانید به پرواز مورد نظر خود برسید هزینه های شما عودت نخواهد شد.