اگر برای سفری از غرب به شرق کشور با بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. این استان غربی از مناطق بسیار مهم کشور است و به دلیل همجواری و داشتن مرز زمینی با عراق بسیار حائز اهمیت است. مرکز این استان شهری با همین نام است که مساحتی در حدود 100 کیلومتر مربع دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری هایی که انجام شده نزدیک به یک ملیون نفر تخمین زده شده است.

در ادامه به اهمیت بحث حمل و نقل هوایی در حوزه این استان خواهیم پرداخت اما قبل از آن باید در مورد فرودگاه آن صحبت کنیم. این فرودگاه در ناحیه شمالی شهر قرار دارد و تاسیس آن را به اوایل سال های 1370 منتسب می داند. البته گفته می شود کلنگ اولیه احادث این فرودگاه در سال 1350 خورد اما برای چندین سال روند ساخت ان متوقف بوده است.

و امروزه پرواز های متعددی از شهر های مانند تهران، شیراز، اصفهان و مشهد به این مقصد و در جهت عکس انجام می شود.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد

از هر نظر رزرو آنلاین بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد یکی از راحت ترین راه ها برای انجام سفر به شرق کشور است. فاصله زمینی بین این دو شهر در نزدیک ترین مسیر که از استان های همدان و سپس قم عبور می کند چیزی نزدیک به 1400 کبلومتر بر آورد شده است.

البته مسیر های دیگری نیز وجود دارد که به شدت طولانی تر هستند و قاعدتا برای این سفر در نظر گرفته نمی شوند. خوب با در نظر گرفتن فاصله 1400 کیلومتری می توان گفت که چیزی ما بین 15 تا 16 ساعت رانندگی برای طی کردن این مسیر به صورت مداوم نیاز است که کاری بسیار طاقت فرسا است.

با در نظر گرفته این موارد، واضح تر می شود که باید راهی سریع تر و آسان تر را برای این سفر برگزید. از همین جهت ما امکان رزرو اینترنتی پرواز را برای شما به نحوی فراهم کرده ایم که در کمترین زمان ممکن به بهترین و ارزانترین پرواز ها دسترسی داشته باشید تا سفر خود را با خیالی آسوده و به دور از مشقت های تردد های زمینی انجام دهید.

چرا که ناحیه غرب و شمال غرب کشور که استان کرمانشاه در ان واقع شده است، به دلیل قرار گیری در نقطه طلاقی رشته کوه های البرز و زاگرس دارای ارتفاع بسیار زیادی است و معمولا نقاط غربی کشور دارای بارش های سالانه زیادی به صورت برف هستند و از این رو تردد در برخی ماه های سال در این جاده های کوهستانی بیار مشکل می شود.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد

اگر به منویی که برای قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد وجود دارد سری بزنید، نرخ های متفاوتی را برای روز های مختلف مشاهده می کنید. البته باید این مسئله را بدانید که معمولا برنامه های منظمی بای انجام پرواز وجود دارد و سفر های هوایی بر طبق قاعده و نظم خاصی انجام می شوند.

از همین جهت بیشتر بلیط های پرواز بصورت سیستمی به فروش می رسند. این بدان معنی است که شما برای هر تاریخی که در چند ماه آینده بخواهید نیز می توانید پرواز را رززرو کنید.

اما برای اینکه به نرخ های خوبی دسترسی داشته باشید، بهتر است که بین دو الی سه هفته مانده به زمان انجام پرواز رزواسیون را انجام دهید تا بتواند ارزانترین صندلی ها را برای خود و همسفرانتان بگیرید.

یکی رزرو ارزان به شما این امکان را می دهد تا هزینه های خود را مدیریت کنید چرا که پایتخت معنوی ایران علاوه بر نقاط مذهبی دارای جاذبه های گردشگری متنوعی نیز هست.

به عنوان نمونه می توانید برای استفاده از هوای مطلوب در دامنه های بینالود و کوه شیرباد که بلند ترین نقطه استان خراسان رضوی است به حوالی سی کیلومتری شمال غرب این شهر و منطقه زشک سری بزنید. روستای بسیار زیبا که در امتداد دره و مسیر رودخانه ای به همین اسن کشیده شده است. گفتنی است که به دلیل ارتفاع متعدد مثل قله شیرباد و چمن، علاقه مندان زیادی برای انجام ورزش های کوهنوردی و گردشگری به این روستا می روند.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

بد نیست بدانید که سفر بین این دو شهر و رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه و بلیط هواپیما مشهد در برخی از نقاظ سال به اوج خود می رسد و از همین رو نیز بهتر است بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان را به عنوان یکی از گزینه ها درنظر بگیرید.

معمولا در ایام محرم عده زیادی از مسافران و زائرین با بلیط هواپیما مشهد به کرمانشاه و یا مسیر عکس به این شهر سفر می کنند. چراکه این شهر در نزدیکی مرز عراق واقع شده است و زوار زیادی برای رفتن به کشور عراق مرز های استان کرمانشاه و یا مهران در استان ایلام را انتخاب می کنند از طرفی مسافران زیادی نیز برای گذراندن مراسم مذهبی به حرم حضرت رضا (ع) مشرف می شوند.

به همین دلیل شرکت های هواپیمایی در این ایام گزینه های لحظه آخری و چارتر را بیشتر در اختیار مسافران قرار می دهند.