در این مقاله قصد داریم تا در مورد بلیط هواپیما کابل صحبت کنیم، پروازی که شما را به بزرگترین شهر افغانستان می برد. این شهر از لحاظ جغرافیایی در محدوده شرقی کشور واقع شده است.

شهری مرکز استانی به همین نام است و حدود بیست و دو منطقه مختلف را در خود جایی داده است. بر طبق آخرین سرشماری ها جمعیت آن را در حدود 5 ملیون نفر می دانند که شامل بیشتر اقوام افغانستان می شود.

به عنوان بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر افغانستان، آن را مرکز فعالیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این کشور می داند. توسعه و گسترش این شهر در سال های اخیر باعث شده است که در بین شهر های مختلف جهان در رده 76 از لحاظ توسعه شهری باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کابل

امروزه کمتر کسی برای رزرو سفر های هوایی به صورت مستقیم به آژانس ها مراجعه می کند و خرید اینترنتی بلیط هواپیما کابل نیز به مانند سایر شهر ها، راهی آسان برای رزرو صندلی پرواز برای این سفر است.

این شهر در بین دره ای باریک و مرتفع در بین سلسله جبال هنودکش واقع شده است و با داشتن ارتفاع 1700 متر از سطح دریا، آن را به عنوان اولین و یکی از مرتفع ترین پایتخت های جهان به شمار می آورند.

گفته می شود قدمت این شهر به حدو 4000 سال قبل باز می گردد زمانی در حدود تاریخ امپراطوری هخامنشیان. شهری که در قسمت مرکزی آسیا واقع شده بود و راه بین هانوی (شهری در ویتنام امروزی) و استانبول در غرب، یک شهرر بسیار استراتژیک که شاه راه تجاری کشور های آسیای، غربی  اروپایی و بخش شمالی آفریقا بوده و در حقیقت یکی از شهر های کلیدی جاده ابریشم به حساب می امده.

قیمت بلیط هواپیما کابل

پرواز های مستقیم و مختلفی از تهران و مشهر ب این شهر انجام می شوند و برای هر تاریخی می توانید قیمت بلیط هواپیما کابل را در سامانه ما مشاهده کنید.

البته که بیشتر مسافران همیه به دنبال ارزانترین بلیط پرواز برای سفر های مختلف هستند، اما بهتر است سایر هزینه ها را نیز برای سفرتان در نظر داشته باشید.

شاید به نظر برای شما رفتن و گشت و گذذار در این شهر هزینه ای در بر نداشته باشد اما باید گفت بر طبق تجربه گردشگران در ایین شهر برای یکی اقامت یک هفته ای و نیز گشتن در بخش های گردشگری و تفریحی این شهر باید هزینه ای معادل 1400 دلار در نظر داشته باشید.

التبه این برای یک نفر است و طبیعی است که هرچه تعداد همسفر های شما بیشتر باشد، باید نرخ را بالاتر برد. برای مثال برای یک زوج درطول یک هفته مبلغی نزدیک به 2500 دلار لازم است. این رقم شامل، هزینه های هتل، خورد و خوراک، گردشگری و مواردی از این دست می باشد که باید در کنار نرخ بلیط هواپیما به کابل در نظر گرفت.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر به دنبال گردشگری هستید، بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان می توان برای شما گزینه مناسبی باشد به دلیل نرخ کمتر نسبت به سایر انواع پرواز ها.

این شهر به دلیل بازار های متنوع، باغ های بسیار زیبا و نیز کاخ های متعدد بسیار شهرت دارد و از همین رو مسافران زیادی با بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند.  از نمونه این کاخ ها می توان به کاخ دارالامان و بابرشاه اشاره کرد.