تفریحات جزیره کیش از فرودگاه کیش، با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش شروع می شود. کیش دارای یک فرودگاه بین المللی می باشد که طبق آمار و ارقام، به عنوان پنجمین فرودگاه پر پرواز در ایران شناخته میشود. ایده ساخت یک فرودگاه مجهز در جزیره اولین بار در سال 1970 میلادی شکل گرفت.

در آن زمان تعدادی کارشناس ایرانی و آمریکایی پس از بازدید از کیش به این نتیجه رسیدند که کیش دارای پتانسیل های طبیعی عالی برای تبدیل شده به یک قطب گردشگری در جهان می باشد. پس اولین گام برای عملی شدن ایده ساخت یک فرودگاه بین المللی برای تسریع و تسهیل رفت و آمد به جزیره کیش از طریق خرید بلیط هواپیما کیش می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان کیش

در 29 اکتبر 1977 اولین هواپیما در این فرودگاه به زمین نشست و این بدان معنا بود که فرودگاه بین المللی کیش کار خود را رسما آغاز کرده است و کیش برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری یک قدم به جلو رفت. هم اکنون از آن سال زمان زیادی می گذرد و خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان کیش راه سفر به این جزیره را راحتر کرده است. می توانید در فرودگاه بلیط هواپیما اصفهان را نیز تهیه کنید.

این فرودگاه هم اکنون دارای قسمتهای مختلفی می باشد، بخش تبدیل ارز، پارکینگ، رستوران و کافه، امانات و اشیا گمشده، خرید سوغات، باربری و خدمات پستی از بخش های کارآمد و مفید این فرودگاه بزرگ می باشد.

یکی از نکاتی که احتمالا برایتان جالب باشد این است که گردشگران خارجی بدون نیاز به ویزای ایران می توانند به این جزیره سفر کنند، زیرا کیش یکی از مناطق آزاد ایران می باشد.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان کیش

پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اصفهان و کیش و پیاده شدن از هواپیما، خود را در قسمت غربی جزیره خواهید دید؛ جایی که فرودگاه در آن قسمت بنا شده است. اگر در غالب تور به این جزیره سفر کرده اید باید پس از تحویل بارتان به سرعت به بیرون فرودگاه بروید تا از ترنسفر هتل جا نمانید. زیرا آنها زیاد معطل نمی مانند و شما مجبور خواهید شد با تاکسی به هتل خود بروید.

این فرودگاه دارای 4 ترمینال مختلف می باشد که مربوط به پرواز های داخلی و خارجی می باشد. پایانه پروازهای داخلی، پروازهای داخلی را ساپورت می کند و از 6 صبح الی 12 شب فعالیت دارد. پایانه پروازهای خارجی در دو ترمینال جداگانه پروازهای ورودی و خروجی بدون محدودیت زمانی مشغول به خدمت رسانی می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چارتر و لحظه آخری با توجه به نوع ایرلاین متفاوت خواهد بود. در حال حاضر ایرلاین های شرکت های هواپیمایی کیش ایر، زاگرس، معراج، ایران ایر تور، قشم ایر، ماهان و ایران ایر به این مقصد پرواز دارد. پروازهای داخلی این فرودگاه، شامل پروازهایی به تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، عسلویه، ارومیه و سنندج است.  پس برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان به مشکل برنخواهید خورد.

پروازهای بین المللی فقط برای مقصد دبی در امارات و مسقط عمان انجام می شود. به علت تحریم های سیاسی و قوانین اوروپا فروش بلیط  هواپیما معراج و ماهان در سایتهای فروش خارجی ممنوع می باشد. همانطور که می دانید این ایرلاین ها مربوط به سپاه پاسداران می باشد و شاید علت تحریم به همین دلیل باشد.