جزیره ای در قلب خلیج فارس که از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهر های ایران محسوب می شود به گونه ای که با دیدن آن از قاب تلوزیون و دیدن خانه های و خودرو های لوکس تصور اینکه این تصویر از خاک ایران باشد چیزی که سزاوار تمامی ملت ماست کمی سخت می باشد  از این رو نامش کیش نهاده اند و هر ساله گردشگران کثیری برای تفریح از طریق بلیط هواپیما مشهد کیش خود را به این جزیره می رسانند.

با 45.5 کیلومتر طول و 5.7 کیلومتر عرض که با یک حساب  ساده ریاضی محیطی برابر با 43 کیلومتر و سطحی برابر با 91 کیلومتر می توان بهشتی بیضی گونه به نام کیش را ایجاد کرد. جزیره ای که از دیدگاه پستی و بلندی، سرزمین هموار و بدون هیچ گونه عارضه طبیعی محسوب می شود که بلندترین نقطه آن شرق جزیره با 45 متر اختلاف ارتفاع از سطح دریا می باشد که با شیبی ملایم به دریا ختم می گردد.

از منظر آب و هوایی این خطه دارای آب و هوایی گرم و شرجی است که دارای تابستان هایی طولانی و گرم و زمستان هایی کوتاه و ملایم می باشد موضوعی که مانند سایر جزایر خلیج فارس باعث شده میزان بارندگی سالانه در آن چیزی حدود 8 میلی متر می باشد که بیشتر آن در فصل زمستان و تابستان بخصوص در ایام طوفان های موسمی رخ می دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد کیش

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد کیش با توجه حجم بالای ایرلاین های ارائه دهنده این مسیر مانند ایران ایر، ماهان، قشم ایر، زاگرس، آتا و…  کار دشواری محسوب نمی شود. این موضوع باعث شده است تا در ایام خاصی از سال که حجم تقاضا برای سفر به این دو نقطه کم می باشد مسافران منتظر تخفیفات ویژه ایرلاین ها و شرکت های چارتری باشند و بقول معروف تا دقیقه 90 از رزرو بلیت دست می کشند.

شما برای گذران اوقات فراغت خود در جزیره کیش می توانید از زمان رزرو بلیط هواپیما کیش برنامه ریزی نمایید چرا که تنوع بسیار زیاد پاساژ ها، تالار و رستوران ها، باغ وحش، سالن های ورزشی، مجموعه های تفریحی آبی و ساحل عرض و طویلش کار را بسیار سخت می کند و نیاز به مدیریت صحیح زمانی دارد تا دچار حسرت خوردن نشویم.

قیمت بلیط هواپیما مشهد کیش

فصل تابستان و عید نوروز بهشت گردشگری در جزیره می باشد از این رو قیمت بلیط هواپیما مشهد کیش  به نرخ سیستمی آن حتی در پرواز های چارت نزدیک می باشد اما همانطور که در بالا بیان شد ایام خاصی از سال که به دلایل گوناگون مانند گرما، این ارقام در پایین ترین نرخ خود قرار می گیرند لذا اگر شما به فکر یک مسافرت اقتصادی می باشید این نکته مهم را مد نظر قرار بدهید.

با توجه به فاصله1203 کیلومتری جزیره تا مشهد بلیط هواپیما مشهد بهترین روش برای سفر به این شهر بینظیر می باشد تا بتوانید یک سفر بسیار ایده آل از جنوب تا شرق کشور را تجربه نمایید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در فصل سفر به کیش به اصطلاح های سیزن و هنگام جشنواره ها و کنسرت های موسیقی رزرو کردن ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری یا حتی هتل ها مناسب خیلی راحت نخواهد بود و حتی نزدیک به تایم پرواز پروازها گرانتر نیز خواهد شد. در این مناسبت ها پیشنهاد می شود حتما یک الی دو هفته قبل اقدام به رزرو هتل  و بلیط رفت و بلیط هواپیما کیش به مشهد جهت بازگشت نمایید. کیش با توجه به نوع آب و هوای گرم و شرجی اش بهترین زمان سفر به آن نیمه دوم سال مخصوصا آبان تا بهمن می باشد.