قبل از خرید بلیط هواپیما تهران بوداپست  و بلیط هواپیما بوداپست به تهران بهتر است کمی اطلاعات مفید در مورد جاذبه های گردشگری این سفر کسب کنید و ببینید آیا این کشور ارزش سفر کردن دارد و هزینه های سفر به چه صورت خواهد بود. در ادامه سعی شده است تا به این سوالات پاسخ داده شود.

اول ازهمه باید بدانید که بوداپست پایتخت کشور مجارستان می باشد و در سال 1872 میلادی از ادغام سه شهر مستقل به نام های ابودا، بودا و پست به وجود آمده است و امروزه به عنوان پاریس شرقی از آن یاد می باشد و به مرکز اداری تجاری و صنعتی مجارستان تبدیل شده است. بوداپست دارای مکان های گردشگری بسیار زیادی می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تهران از آن دیدن کنید. بیشتر این مکان های تاریخی در فهرست کیراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بوداپست

بوداپست بیشتر به خاطر رودخانه دانوب و چشمه های آب گرمش مشهور می باشد. قدمت استفاده از این چشمه های آبگرم برای اهداف درمانی به دوران ماقبل از تاریخ برمی گردد. این شهر دارای جاذبه های تاریخی همراه با معماری بسیار زیبا که یادآور قرن بیستم می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بوداپست از آنها دیدن کنید و می توانید چند روزی در این شهر سرگرم باشید. در این شهر همه چیز از سیستم حمل نقل شهری تا کنسرت های کلاسیک زیبایی که در کلیساهای باشکوهش برگزار می شود متفاوت است.

همچنین بوداپست برای دوستداران خرید بسیار سفر فوق العاده ای خواهد بود. انواع کالاهای سنتی و مواد غذایی که در بازار اصلی شهر که تا خیابان واسی امتداد دارد تا انواع پوشاک و لباس های مارک و بوتیک های شیک در این شهر قابل تهیه می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران بوداپست

بازدید از قلعه ی بودا قطعا اولین جایی خواهد بود که در برنامه ی گشت و گذار شما پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تهران بوداپست می باشد. این قلعه در قرن سیزدهم برای محافظت شهر از حملات تاتار و مغول ساخته شده است. این یک کاخ بزرگ با 200 اتاق می باشد و نمونه ای عالی از موزه های قرون وسطایی می باشد. البته متاسفانه در طی جنگ جهانی دوم این قلعه دچار آسیب های زیادی شد که بعدها دوباره مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این قلعه مشرف بر تپه ای و رو به روی رودخانه دانوب قرار گرفته است و در شب دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.

این قلعه 24 ساعته باز می باشد و از گردشگران و توریست ها استقبال می کند. این قلعه در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و در داخل بخش های مختلفی برای بازدید وجود دارد. موزه ی تاریخ مجارستان چهار طبقه از این قلعه را به خود اختصاص داده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از جاذبه های برجسته این شهر که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید از آن دیدن کنید ساختمان پارلمان آن می باشد. این ساختمان در سال 1886 میلادی به عنوان هزارمین سالگرد آزادی این کشور افتتاح شد و سومین ساختمان بزرگ پارلمان جهان می باشد. قدم زدن در خیابان های این منطقه پس از رزرو بلیط هواپیما بوداپست تجربه ای بسیار عالی و به یاد ماندنی برایتان خواهد بود.