هرچند که تهران قدیمی ترین یا زیباترین شهر ایران نیست، 12 میلیون نفر جمعیت دارد، در جمع 20 شهر پرجمعیت و پرتراکم دنیا  قرار دارد ، یکی از آلوده ترین شهرهای جهان است بطوریکه طبق آمار روزی ۲۷ نفر در اثر بیماری های مرتبط با آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.اما با همه این اوصاف به دلیل تمرکز ساختار اداری و فعالیت های صنعتی مورد استقبال قرار می گیرد،از این رو بلیط های به مقصد این شهر مانند بلیط هواپیما یاسوج تهران را باید از پیش بررسی و رزرو کرد.

از روزی که آغامحمد خان قاجر نخستین پادشاه قاجار 242 سال قبل، تهران را به عنوان پایتخت اعلام کرده است، این شهر تا به امروز شاهد حوادث گوناگونی از قبیل اشغال در جنگ جهانی، قیام مردم در پیروزی جمهوری اسلامی، راهپیمایی ها و… به خود دیده است .

خوشبختانه امروزه این شهر بواسطه برخورداری از امکانات فراوان مانند بلیط هواپیما تهران به عنوان یکی از توسعه یافته ترین شهرهای جهان از منظر تکنولوژی ،راهسازی ساختمانی، شهرسازی، صنعتی، رفاهی، تفریحی، علمی و… قرار دارد بطوریکه در سال 2011 پایتخت ایران به عنوان پنجمین شهر جهان از منظر حمل و نقل عمومی هم ردیف بسیاری از شهرهای مطرح و بین‌المللی دنیا قرار گرفت.

خرید آنلاین بلیط هواپیما یاسوج تهران

اپلیکیشن ها و سایت های ارئه دهنده خرید بلیط هواپیما یاسوج تهران و خدمات مسافرتی خیال هر مسافری را جهت مسافرت به مقصد و شرایط اسکان راحت کرده اند. سایت آنی تیکت24 از جمله سایت هایی است که با هدف صرفه جویی در زمان و انرژی خاطر مسافران را جهت تهیه بلیط آسوده می کند.

برای خرید آنلاین پرواز یاسوج تهران کافی است به سایت مراجعه و در آن ثبت نام کنید. سپس شهر مبدا و مقصد و تاریخ پرواز را انتخاب نموده و اگر قصد بازگشت به مبدا را دارید با بررسی پرواز های برگشت بلیط هواپیما تهران به یاسوج را رزرو و سرانجام با پرداخت وجه بلیط خود را دریافت نمایید.

این استان دربین کوهستان و دشت قرار دارد که بدلیل وسعت آن شاهد تفاوت در میزان بارش و اختلاف دمایی در نقاط مختلف آن در طول ایام سال هستیم بطوریکه منطقه کوهستانی دارای آب وهوای معتدل و در دشت،نیمه بیابانی است .

متاسفانه این شهر بدلیل قرار گرفتن کوه وبرج ها در مسیر باد وهمچنین انتشار روز افزون گاز های گلخانه ای ، در فصل زمستان دچار پدیده وارونگی هوا می شود بطوری که طبق آمار درسال 2018 در مکان هفتم ودر 2019 در مکان دوم در بین شهر های آلوده جهان قرار گرفته است.

از این رو طی سالیان اخیر مسئولین برای کاهش خسارات انسانی و اقتصادی ناشی از آلودگی هوا طرح های مختلفی مانند استفاده از خودرو های هیبرید، توسعه حمل و نقل عمومی و… مدنظر قرار داده اند که طبق شواهد سرعت اجرای این موارد قابل قبول نبوده است.

قیمت بلیط هواپیما یاسوج به تهران

بلیط هواپیما یاسوج به تهران در حال حاضر به تعداد محدود در هر هفته صورت می گیرد. که به نوعی با توجه به محدودیت آن و تعداد متقاضیان در قیمت بلیط تاثیر زیادی دارد. مطمئنا یکی از معیار های مهم در خرید بلیط بحث قیمت آن می باشد .

شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما با توجه به نوع کلاس پروازی قیمت های مختلفی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. از این رو به هنگام خرید بلیط، به نوع ایرلاین و نوع کلاس پروازی توجه نمایید.

اگر چه تهران همیشه از منظر سیاسی و اقتصادی و… سر تیتر خبرها و محافل بوده است اما برخلاف تصور ، این شهر را باید به عنوان یک مقصد گردشگری مهم در لیست سفرها قرار داد.

از مهمترین مکان های توریستی این کلان شهر می توان به برج میلاد، برج آزادی، پل طبیعت، بازار بزرگ تهران، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، کاخ گلستان، باغ نگارستان، موزه ملی ایران،موزه مقدم، موزه زمان، عمارت مسعودیه،امام زاده صالح، شهرک سینمایی غزالی و… اشاره کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

گاهی اوقات شرکت هایی که اقدام به چارتر کردن بلیط هواپیما یاسوج تهران می کنند برای پر کردن صندلی های خالی و فروش باقیمانده بلیط ها به اصطلاح آتش به مال خود می زنند و تا حد امکان آن را به ارزانترین قیمت می فروشند.

بسیاری از مشتریان با توجه به همین نکته و بررسی میزان تقاضا و فروش بلیط پرواز ها در ایام هفته طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند با ارزانترین بلیط هواپیما یاسوج خود را به مقصد برسانند.