شاید شما هم فیلم کمدی ایرانی سن پطرزبورگ  محصول ۱۳۸۸ اثر بهروز افخمی را بر روی پرده سینما دیده اید و با لحظه لحظه آن خاطره دارید. فیلمی که با بزرگان کمدی ایران نظیر امین حیایی، محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی و… به اجرا آمد. بسیاری از روی کنجکاوی پس از دیدن این فیلم نام آن در گوگل جستجو کردن و پس از شناخت اولیه مجاب شدند تا بلیط هواپیما سنت پترزبورگ تهران را رزرو کنند.

اما در دل تاریخ نام این شهر بر روی یک معاهده خفت بار دیگر که دستپخت پادشاهان صفویه بود در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۱۰۲ خورشیدی ثبت شده است. معاهده که به واسطه آن شهرهای دربند، باکو، با همهٔ سرزمین‌های وابسته به آنها، همچنین استانهای:گیلان، مازندران و استرآباد در قبال حمایت و درگیر نشدن نظامیان شوروی که این سرزمین ها را اشغال کرده بودند به امضای نماینده ایران در شوروی رسید که خوشبختانه با مخالف شاه طهماسب دوم ملغا گردید.

پایتخت ایران همه ساله از سراسر کشور و دنیا دانشجویان و محققین زیادی را پذیرا می باشد. وجود دانشگاه های برتر دنیا در این شهر موجب شده است که بسیاری از دانش آموزان با سخت کوشی تصمیم خود را برای تحصیل در این مراکز جذب کنند. دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی  و سایر دانشگاه های نظامی و پژوهشی از جمله مهمترین آنها می باشند. تعداد ۸۷۲ هزار و ۹۶۴ نفر دانشجو در دانشگاه های این شهر مشغول به تحصیل می باشند که از این حیث رتبه اول در کشور قلمداد می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما سنت پترزبورگ تهران

داشتن یک سفر زیبا ملزم به برنامه ریزی و داشتن شرایط عالی از زمان تصمیم گیری برای سفر تا لحظه نشستن روی مبل پس از بازگشت از سفر می باشد ما در این بین خرید اینترنتی بلیط هواپیما سنت پترزبورگ تهران می تواند نقش تعیین کننده ای در شروع سفرتان داشته باشد چرا که شما می توانید با زمان بندی، مقاصد، نیاز ها و… از همان ابتدا برنامه ریزی صحیحی داشته باشید.

پوشکین، داستایفسکی، چخوف و دانشمندانی چون مندلیف و لامانوسوف از بزرگانی هستند که در این شهر متولد شده اند. از جمله جاذبه های این شهر که هر ساله طرفداران زیادی را مجاب به رزرو بلیط هواپیما سنت پترزبورگ می کند می توان به موزه دنیا آرمیتاژ، کلیسای جامع اسحاق، آرامگاه تزارهای روسیه، قلعه پیتر و پائول، کلبه پتر کبیر در کنار مراکز بزرگ خرید و تفریحی اشاره کرد پس با ما همراه باشید تا با رزرو بلیط هواپیما تهران به سنت پترزبورگ سفر زیبایی را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما سنت پترزبورگ تهران

هر چند رشد سرسام آور قیمت بلیط هواپیما سنت پترزبورگ تهران موجب ریزش تعداد مسافرین شده است اما پتانسیل اقتصادی و گردشگری دو کشور باعث شده تا تجار و دوست داران فرهنگ پای ثابت پروازها باشند. با توجه به ایرلاین های پوشش دهنده این مسیر پروازی می توان عرض کرد که شما در یک پرواز اکونومی می توانید شرایط را براحتی پیش بینی کنید و میزان هزینه تمام شده  سفرتان را برآورد نمایید.

رزرو ارزانترین بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می تواند چاره کار بسیاری از گردشگران پس از عبور از ایام کرونا برای رزرو بلیط هواپیما تهران باشد. گردشگرانی که مترصد ایده آل شدن شرایط برای تجدید قوای جسمی و روحی خود در این ایام سخت می باشد تا با اقتصادی ترین شکل ممکن از سفر خود لذت ببرند.