ممکن است که شما جهت انجام برنامه ای کاری، تحصیلی، زیارتی، گردشی و یا تفریحی تصمیم بگیرید که زمان خود را در یکی از کشور های خارجی سپری کنید. به واقع یک پرواز بین المللی نوعی از تردد هوایی است که در ان ورود و خروج هواپیما از مرزهای هوایی بین دو یا چند کشور انجام می شوند. بر اساس مراودات بین المللی یک مسافر می تواند بلیط هواپیما خارجی را به مقصد کشور های مختلف خریداری کند. فرودگاه هایی که در کشور پرواز خارجی انجام می دهند به عنوان فرودگاه بین المللی شناخت می شوند و پرواز های خروجی از این مکان ها انجام می شوند.

اگر بخواهیم به آغاز سفر های هوایی نگاهی بی اندازیم متوجه خواهیم شد که تکنولوژی هوانوردی در طول جنگ جهانی اول توسعه یافت و کم کم گسترش هواپیما های تجاری و مسافربری اتفاق افتاد. در ابتدا یک هواپیما در واقع ترکیبی از یک کشتی هوایی و در واقع اجداد وسایلی که امروزه می توان یک هواپیما کامل گفت بود.اولین توسعه دهنده سفر های هوایی شرکت اوشن ایرویز بود و بعد از آن یک شرکت انگلیسی مسیر پرواز های بین المللی را در دست گرفت.

تفاوت عمده بلیط هواپیما داخلی با پرواز های بین المللی این است که مسافران قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی حتما باید مراحل قانونی معافیت های خروج از کشور مبدا و همچنین ورود به کشور مقصد را انجام داد باشند. البته در شرایطی که این کشور ها قوانین مربوط به مهاجرت، سفر یا موارد مربوط به گمرک را در طی عهد نامه های برای اتباع خود به عنوان مناطق آزاد اعلام کرده باشند مسافرین دیگر نیاز به تهیه مواردی مثل ویزا خاص برای ورود و خروج به آن کشور را ندارند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی

برنامه ریزی برای انجام یک سفر بین المللی ممکن است برای بسیاری از ما یک رویا باشد و البته خرید بلیط هواپیما خارجی ممکن است یکی از سخت ترین قسمت های انجام آن سفر باشد. این که چطور یک پرواز مناسب را به مقصد فرودگاهی در کشور دیگر انجام دهید. اگر به دنبال بهترین کیفیت ها هستید و قصد دارید تا انواع گزینه های پروازی را با هم مقایسه کنید. ما با دسترسی به اطلاعات اکثر فرودگاه های داخلی و خارجی امکان انتخاب صدها مقصد خارجی را در چندین کشور دنیا در اختیار شما قرار می دهیم.

از آنجایی که ما ساده ترین فرایند رزرو را در بین سایت های فروش بلیط هواپیما خارجی ساختیم می تواند فقط بر روی خرید و برنامه ریزی سفر خود تمرکز کنید و این نوید را به شما می دهیم که به شما امکان انجام بهترین معاملات را خواهیم داد و شما در هر منظقه و مکانی که باشید با دسترسی  به سامانه ما خواهید توانست خرید خود را انجام دهید.

قیمت بلیط هواپیما خارجی

محیط کار بر پسند سامانه ما به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی به قیمت بلیط هواپیما خارجی دسترسی داشته باشید. ما تمام نتایج جستجوی شما را در یک صفحه اختصاصی بری تصمیم گیری آگاهانه، منطقی و مقرون به صرفه به شما نمایش می دهیم  همچنین شما می توانید با استفاده از ابزار های که وجود دارد این جتجو را دقیق تر کنید و نتاجی مد نظرتان را سریع تر و در زمان کمتری بست آورید. این فیلتر ها را می توانید بر اساس زمان، تاریخ انجام پرواز، این که در کشوری توقف داشته باشید یا پرواز شما مستقیما انجام شود و از همه مهم تر این که رنج بودجه ای  برای انتخاب خود تعیین کنید به شما می دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی

تلاش کردیم تا یک پلتفرم آنلاین و امن برای انجام تبادلات و خرید ها از طریق این سایت ایجاد کنیم همچنین به اکثر در گاه های بانکی داخلی و خارجی برای خرید ایینترنتی بلیط هواپیما خارجی سترسی خواهید داشت. و تمامی این تادلات بصورت شبانه روزی و بیت و چهار ساعته زیر نظر اپراتور های ما قرار دارد تا در صورت بروز مشکل به سرعت ایراد کار را برای شما رفع کنند و خریدی ایمن و سریع را در فضای مناسبی برای شما ایجاد کنند.

همچنین می توانید به لیست هزینه ها و حق بیمه های برخی ایرلاین ها در سامانه ما دسترسی داشته باشید و قبل از این که به فرودگاه بروید از تعرفه های خروجی نیز مطلع شوید.

بلیط هواپیما خارجی ارزان

کاملا نگرانی شما را برای خرید تیک پرواز های بین المللی درک می کینم اگر در حال زمینه سازی برای انجام سفر خود هستید و به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان هستید باید بگوییم که انتخاب درستی انجام داده اید. با خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم و قرا داد هایی که ایرلان ههای معتر داخلی فعال زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور بسته ایم، دیگر لازم نیست مضطرب باشید و بدون واهمه از خالی شدن جیب تان می توانید به انجام سفری بین المللی بپرازید و به هر مقصدی که می خواهید برسید. فهرست پرواز های ما را بررسی کنید و بهترین گزینه ای که دوست دارید را انتخاب کنید.

ما با توجه به شرایط موجود جوری برنامه رزی کرده ایم که متناسب با نیاز ها و توانایی های مشتری بلیط هواپیما ارزان خارجی به مقاصد مختلفی در سراسر دنیا  را ارائه دهیم. اگر عاشق سبک معماری پاریس و یا رم هستید، اینکه می خواهید چندین روز را در کشور زیبایی مثل کرواسی سر کنید و یا به دنبال طبیعت ناب آفریقای جنوبی هستید ما به شما برنامه های پروازی متنوعی را ارائه می دهیم. شما را قادر می سازیم تا به راحتی بلیط ارزان هواپیما خارجی را خریداری کنید.

انواع بلیط هواپیما خارجی

برای اینکه امکانات متفاوتی جهت رفاه مسافران در هنگام پرواز به آن ها داده شود برای سفر های بین المللی تیکت های مختلفی وجود دارد. ایرالاین ها و شررکت های هواپیمایی انواع بلیط هواپیما خارجی را تقریبا به یک شکل دسته بندی می کنند. نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد و حتما متوجه آن هستید این است که شما چقدر حاظر هستید برای انجام سفر خود خرج و در واقع هزینه کنید. شاید این طور بنظر برسد که شما فقط می خواهید از یک محل به محل دیگر بروید و نیازی نیست به این دلیل هزینه زیادی متحمل شوید.

اما نکته این جاست که شما می توانید یه پرواز عالی و راحت را تجبه کنید که در واقع بعد ها جزی از خاطران مسافرت شما خواهد بود و با ابداع کلاس های پروازی مختلف توسط این شرکت ها چرا لذت یک سفر آرام و رویایی را از دست بدهید. در وحله اول ممکن است این طور بنظر برسد که باید خرج بالایی انجام دهید اما گر به بررسی دقیق بپردازید و زمانی را صرف کنید خواهید توانست پرواز مناسبی با قیمت ارزان برای خود پیدا کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی از تیک ها برای حمل ونقل هواسس است که شما می تونید آن را به صورت دقیقه نودی تهیه کنید. بسته به شرایط از یک الی دو هفته قبل، چند روز قل و حتی ساعتی قبل بسته به اعلام شرکت های هواپیمایی. این نوع از بلیط ها در اسص بخشی از یک پرواز اجاره شده هستند. شما می توانید بلیط چارتر هواپیما را نیز تهیه کنید. این به شما بستگی دارد. در واقع اجاره کننده اگر موفق نشود که تمام  ظرفیت صندلی های هواپیما را پر کند بخشی از آن را با قیمت ارزان تری بصور نوع اولی که در بالا و اول این مطلب به آن اشاراه شد در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بلیط سیستمی ارزان

شاید بهترین راهی که بتوانید سفری مطمئن را انجام دهید خرید بلیط سیستمی هواپیما ارزان باشد. در صورتی قصد انجام یک سفر خارجی و بین المللی را دارید شاید این نوع بهترین بلیط هواپیما باشد که بتوانید تهیه کنید چرا که شما به لیتس از پرواز ها از روز ها و قیمت های آن ها دسترسی دارید و می توانید با دست بازتری به برنامه رزی برای سفر خود بپردازید

رزرو بلیط هواپیما خارجی

معمولا همه مسافرین بعد از انجام مراحل و اقدامات مر بوط به خروج از کشور، تهیه پاسپورت و اندکی یادگیری زبان کشور مقصد به این فکر می افتند که سریعا بلیط مقصد خود را به یکی از کشور های خارجی تهیه کنند. شاید این اقدام شتاب زده شما را با مشکل مواجه کنند موارد و نتوانید به اهداف سفر خود برسید. بهترین روش برای انجام یک سفر بین المللی رزرو بلیط  هواپیما خارجی است. اگر ماه هها قبل این کار را انجام دهید طبیعتا به لیستی از پرواز های ارزان قیمت دسترسی پیدا خواهی کرد.

کما این که به دلیل نوسانات اقتصادی اخیر قیمت نرخ پرواز ها مدام در حال تغییر است و هرچه سریع تر اقدام به خرید کنید شاید برای شما هتر باشد. ازاین رو می توانید از سیستم رزرواسین ما برای این کار استفاده کنید.

اطلاعات بلیط هواپیما

برای دسترسی به اطلاعات بلیط هواپیما خارجی لازم است تا علاوه بر سایت های ایرلاین ها داخلی به بررسی شرکت های مسافربری خارجی نیز بردازید. ما این کار را برای شما میسر کردیم و از این پس خواهید توانست از طریق آنی تیکت 24 به این کار بپردازید. ما اندک تغییری در زمان بندی و یا حتی مواردی نظیر نقص فنی و یا کنسلی پرواز را برای شما گزارش خواهیم کرد و همپنین اگر شما قصد استراد بلیط هواپیما خود را دارید می توانید از طریق تماس با اپراتور های ما مشورت لاز را در این زمینه کسب کنید.

لیست شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی

در زیر لیست شکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی را مشاهده می کنید. البته لازم به ذکر است که سفر های بین المللی برخی از این شرکت ها و ایرلان ها محدود به کشور های زیارتی است و مابقی امکان دسترسی شما را به سایر کشور های آسیایی و اروپایی امکان پذیر می کنند.

سپاهان ، آریا ، سفیران ، ارم ، وارش ، ساها ، کارون ، اترک ، تفتان ، اترک ، کاسپین ، ایران ایر تور ، تابان ، معراج ، قشم ، کیش ایر ، ماهان ، ایران ایر ، آتا ، زاگرس ، آسمان ، پیام و فارس ایر قشم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ایرلاین ها می توانید به سایت آن ها مراجعه نمایید.